Tawaran Belajar di Luar Negara Bersama Daulah Educonsult

0
1128

Pelajar-pelajar lepasan SPM sudah mendapat keputusan SPM baru-baru ini. Sudahkah anda fikirkan hala tuju selepas SPM? Ingin sambung pengajian tetapi buntu di mana? Di dalam negara atau di luar negara?

Sampai rasa tiada harapan untuk sambung belajar. Jangan biarkan kata-kata itu terus bermain di minda anda.

BERITA BAIK UNTUK LEPASAN SPM!

Terdapat satu lagi cara. Sambung pengajian ke luar negara bersama DAULAH EDUCONSULT. Inilah tempat yang sesuai jika anda ingin sambung pengajian di luar.

#.1 KHIDMAT NASIHAT

Pergi ke luar negara bukan mudah. Tidak termasuk dengan tinggal di sana dalam tempoh yang lama. Pastinya kita akan berasa takut dengan persekitaran yang asing. Di Daulah Educonsult, mereka akan beri nasihat yang bersesuaian dengan bidang pengajian. Ini bertujuan membantu pelajar mengetahui pengetahuan asas sekiranya belajar ke luar negara. Pihak Daulah sentiasa menggalukan pelajar lepasan SPM yang ingin mendapatkan khidmat nasihat.

BACA JUGA :   Benarkah Jho Low Menetap di UAE dan Mendapat Suaka?
Rusia destinasi sesuai untuk menyambung pengajian dalam bidang perubatan. Sumber foto: Rusia

#2. DOKUMEN PENGAJIAN

Sebelum “terbang” ke luar negara. Terdapat beberapa langkah yang perlu dilakukan. Pelajar perlu melengkapkan beberapa dokumen penting seperti yang di minta oleh pihak Daulah Educonsult. Terdapat beberapa “proses” yang yang diperlukan jika sambung belajar ke luar negara. Selebihnya akan diuruskan oleh pihak Daulah Educonsult. Daulah Educonsult juga mendapat pengiktirafan dari Kementerian Pendidikan Malaysia. Maka, tiada keraguan jika ingin belajar di luar negara.

  • Salinan SPM
  • Salinan STPM dan setaraf
  • Salinan Percubaan SPM jika ingin sambung bidang perubatan.
  • Salinan Kad Pengenalan (IC) depan belakang
  • Dokumen yang lain boleh rujuk pada Daulah Educonsult

#3. KEWANGAN

Bayaran yang dikenakan oleh Daulah Educonsult sangat berpatutan. Di Daulah Educonsult, bayaran yang dikenakan seiring dengan perkhidmatan yang disediakan. Pastinya, sangat berpatutan jika ingin sambung belajar bawah bimbingan Daulah Educonsult.

BACA JUGA :   Sambung Belajar Bidang Perubatan Di Kursk State Medical University - Secara Online Di Malaysia.
Pelajar akan diberi tajaan jika berkelayakan. Sumber foto: pelaburan emas

Bagi pelajar yang tidak berkemampuan, jangan khuatir. Pelajar boleh suarakan masalah tersebut kepada Daulah Educonsult. Oleh itu, pelajar tidak perlu risau mengenai kos pengajian. Pinjaman Mara juga disediakan namun hanya pelajar yang menyambung pengajian ke Mesir sahaja.

Jangan pernah takut untuk lakukan sesuatu yang baru. Bagi adik-adik yang ingin sambung belajar di luar negara, Daulah Educonsult jawapan yang tepat! Daulah Educonsult adalah syarikat bumiputera yang berjaya menghantar pelajar belajar dengan selamat.

Jika anda berminat untuk melanjutkan pengajian ke negara luar dalam bidang perubatan, anda boleh mengisi borang Google Form ini (https://goo.gl/forms/o1y0eim7DB4acKCg2) dan anda akan dihubungi oleh para konsultan Daulah Educonsult yang berpengalaman.

Untuk tidak terlepas sebarang informasi-informasi menarik dari dalam dan luar negara, pastikan anda sentiasa layari Deenamik.com dan like FB Page Deenamik.

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here