Viral di Tweeter

Menjadi perbualan rancak di laman sosial Twitter setelah Neelofa, Pengasas jenama tudung yang tidak asing lagi di Malaysia ingin memberi hadiah kepada pelajar pintar dan rendah diri ini. Rata-rata netizen sangat mengagumi kebolehan adik Athirah ini. Hal ini kerana, beliau bukan sahaja cemerlang di dalam akademik malah aktif juga di dalam aktiviti kampus sehingga ke peringkat antarabangsa.

Dekan 4 Flat tujuh semester

Nama gadis tersebut ialah Nur Athirah Binti Rushaimi Zien. Beliau merupakan pelajar jurusan undang-undang dan perniagaan. Apa yang menarik ialah beliau berjaya menamatkan pembelajaran dengan mendapat CGPA 3.99 dan tujuh kali mendapat 4 flat! Dengan keputusan cemerlang tersebut beliau telah menerima Biasiswa Majlis Raja-Raja semasa tahun kedua.

BACA JUGA :   PERSEDIAAN UNTUK MENGHADAPI PEPERIKSAAN

Deenamik mengucapkan setinggi-tinggi tahniah buat Nur Athirah. Semoga dengan kejayaan ini dapat memberi inspirasi kepada semua bakal graduan yang lain!

Daulah Educonsult mengurus pelajar dari tahun 2008 sehingga kini memberikan impak dan banyak pengalaman kepada pihak Daulah. Pengurusan yang sistematik, teratur dan pelajar dianggap seperti keluarga antara kelebihan Daulah Educonsult.

Maklumat lanjut tentang pengjian di luar negara boleh layari www.daulahmedic.com atau boleh terus hubungi konsultan Puan Janna di nombor 0196403977

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk
info pantas atau boleh ke talian :-
Konsultan Pendidikan : 0196403977 (Pn Janna)
Customer service 1 :0189624322
Customer service 2 :0182429322
Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)

 

 

 

 

 

BACA JUGA :   Peluang Belajar Bidang Pengajian Islam di Indonesia

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here