Walaupun sudah enam tahun mendirikan rumah tangga, pelakon dan penyanyi popular Izzue Islam dan isterinya, Awin Nurin masih lagi belum dikurniakan rezeki cahaya mata.

“Ada beberapa usaha yang kami cuba lakukan dan rasanya tidak perlu disebut disini. Rezeki datang dari Allah SWT dan kami berharap usaha dilakukan pada masa ini akan berhasil. “

Menurutnya, ada yang mencadangkan rawatan IVF (persenyawan in-vitro) tetapi dia dan isteri belum sempat berjumpa doktor.

Tunku Azizah Tawar Sesuatu Yang Tidak Dijangka

Raja Permaisuri Agong, Tunku Hajah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah berkenan untuk membantu dia dan isterinya untuk mendapatkan zuriat dengan melakukan rawatan IVF.

Yayasan Fertiliti Tunku Azizah

Yayasan Fertiliti Tunku Azizah dimiliki dan diasaskan oleh Permaisuri Agong dan yayasan ini menawarkan penajaan buat pasangan yang terpilih untuk menerima rawatan IVF dalam usaha untuk mendapatkan cahaya mata.

BACA JUGA :   Tanpa Sijil Diperlukan Untuk Belajar ke Mesir Bersama Madrasah Daulah

Kos rawatan seperti pembekuan embrio berlebihan, pemindahan embrio beku, aspirasi pembedahan sperma, ujian darah, rawatan untuk komplikasi dalam rawatan antenatal, pengangkutan dan penginapan semasa rawatan akan ditanggung oleh pasangan tersebut.

Antara Syarat kelayakan adalah berdaftar sebagai suami isteri dan pasangan suami isteri adalah warganegara Malaysia.

Akui terkejut dengan tawaran tersebut, Izzue berkata dia menerima rawatan tersebut ketika bertemu dengan Tunku Azizah di belakang pentas selepas tamat pementasan teater Mak Yong, Oktober lalu.

Jelas bekas penyanyi kumpulan Forteen itu, disebabkan jadual karier seninya yang terlalut pada dia dan isteri berkemungkinan akan berjumpa dengan Raja Permaisuri Agong pada awal tahun depan.

Berminat Untuk Melanjutkan Pengajian Ke luar Negara? Ayuh Mendaftar Bersama Daulah Educonsult.

Daulah Educonsult menawarkan perkhidmatan perundingan secara percuma kepada pelajar yang ingin melanjutkan pengajian dalam bidang yang diminati ke luar negara.

BACA JUGA :   Konsep taman dalam rumah

Antara negara yang ditawarkan adalah Mesir, Indonesia, Turki, Rusia, Poland, Bangladesh dan India.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian :-
Customer service 1 :0189624322
Customer service 2 :0182429322
Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here