Berkeinginan pergi ke Rusia tapi bukan hanya sekadar pelancong biasa? Kini anda boleh melanjutkan pelajaran ke Rusia dalam bidang yang anda minati!

Daulah Educonsult membuka kembali tawaran kemasukan ke universiti terbaik Rusia bagi sesi 2020 untuk Ijazah Sarjana Muda.

Anda merupakan pelajar lepasan SPM, ICGSE, STPM, Diploma, Matriks, Asasi, IB, A-Level, O-Level dan Setaraf dan masih mencari lagi peluang untuk sambung belajar khususnya di luar negara? Sila masukkan negara Rusia dalam senarai anda.

Satu khabar baik untuk pelajar SPM yang baru sahaja menghabiskan peperiksaan SPM, anda juga boleh memohon dengan menggunakan keputusan percubaan SPM 2019

Universiti Yang Diiktiraf

Daulah Educonsult menawarkan universiti yang telah mendapat pengiktirafan dari JPA, MQA, dan juga MMC. Oleh itu, tidak ada apa yang perlu dibimbangkan.

BACA JUGA :   Sambung Pengajian Bidang Perubatan Di Kursk State Medical University.

Universiti Di Rusia

Kursk State Medical University

Volgograd State Medical University

I.M Sechenov First Moscow State Medical University

Privolsky Research Medical University

Moscow Aviation Institute

Saint Petersburg University

 

Antara bidang yang ditawarkan di universiti di atas termasuklah pra perubatan, perubatan, kejuruteraan kapal terbang dan perniagaan antarabangsa. 

Syarat Kelayakan

  • Percubaan SPM  »  Rujuk kepada konsultan Daulah Educonsult
  • SPM / IGCSE  »  Minimum lulus semua subjek
  • STPM, Matrikulasi, Asasi, Diploma dan setaraf  »  CGPA minimum 3.0

Berminat Melanjutkan Pengajian Ke Rusia

Mendaftar Bersama Daulah Edconsult

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan. Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian dan Farmasi, bidang Pengajian Islam dan lain-lain.

BACA JUGA :   Tawaran ke Universiti di Poland

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian :-
Customer service 1 :0189624322
Customer service 2 :0182429322
Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here