Walt Disney telah mengeluarkan trailer pertama rasmi untuk filem Mulan. Filem ini akn mula ditayangkan di seluruh pawagam bermula Mac 2020.

Agak lama masa yang diambil untuk mencari pelakon yang ideal bagi watak Mulan ini. Sebelum ini kecoh apabila Walt Disney bercadang untuk mengambil pelakon bukan Asia sebagai Mulan.

Akhirnya, setelah meneliti hampir lebih kurang 1,000 calon, pelakon dar China, Liu Yifei telah dipilih sebagai watak Mulan.

Liu Yifei pernah membintangi filem hebat seperi The Forbidden Kingdom (2008) dan juga Outcast (2014).

Kemunculan Donnie Yen

Siapa yang tidak kenal dengan pelakon utama Ip Man. Kali ini Donnie Yen kembali dengan Mulan untuk watak baru yang dinamakan sebagi Commander Tung.

BACA JUGA :   Ejen Ali The Movie Setanding Filem Animasi Antarabangsa

Watak ini adalah merupakan mentor dan guru kepada Mulan. Info tambahan, Donnie Yen juga pernah membintangi filem Rogue One : A Star Wras Story’s

Filem ini mengisahkan Mulan yang menyamar sebagai seorang lelaki bagi menggantikan ayahnya dalam peperangan dan ketekunan Mulan berlatih untuk menjadi seorang askar.

Adakah rahsia Mulan akan kekal selamat atau sebaliknya? Berjayakan Mulan membawa pulang kejayaan? Sama-sama kita tonton nanti di pawagam.

Berikut merupakan trailer rasmi filem Mulan :

 

Berminat Melanjutkan Pengajian Ke Luar Negara

Mendaftar Bersama Daulah Educonsult

Sesi Konsultasi Adalah Percuma

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan. Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian dan Farmasi, bidang Pengajian Islam dan lain-lain.

BACA JUGA :   Makanan Khas Dari Rusia yang Enak

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian :-
Customer service 1 :0189624322
Customer service 2 :0182429322
Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here