Kesuntukan masa untuk ke pintu pelepasan? Guna eskalator atau lif membuang masa? Lapangan Terbang Antarabangsa Changi Singapura prihatin dengan masalah penumpangnya yang menghadapi masalah ini.

Kemudahan Dengan Pengalaman Menakjubkan

Lapangan Terbang Antarabangsa Changi ini sangat terkenal dengan kesibukan dan kesesakannya. Oleh itu, terdapat beberapa gelongsor diwujudkan bagi kemudahan para penumpangnya yang kesuntukan masa.

Gelongsor ini boleh digunakan selepas mengimbas pas berlepas untuk terus ke pintu pelepasan di Terminal 4.

Ianya sangat berguna ketika anda kesuntukan masa dan anda hanya perlu meluncur sahaja.

Seorang penumpang, Yusuf El Askary telah mencuba sendiri pengalaman menggunakan gelongsor ini dan berpuas hati. Beliau juga ada memuat naik video tersebut di Youtube. https://youtu.be/o21Chejz2vk

BACA JUGA :   COVID-19 : Kes Pertama Di Asia Barat

Gelongsor Tertinggi

Selain yang terdapat di Terminal 4, terdapat juga gelongsor di Terminal 3 yang lebih panjang. Ianya turut digelar sebagai gelongsor paling tinggi di lapangan terbang. Gelongsor ini mempunyai ketinggian 12 meter dan boleh membawa individu dari Tingkat 1 hingga Basement 3.

Jewel Rain Vortex

Lapangan terbang ini juga terkenal kerana Jewel Rain Vortex yang sangat indah dan mendamaikan. Dikelilingi dengan flora hijau yang menenangkan. Tidak semua lapangan terbang menyediakan kemudahan ini dan pengalaman yang jarang-jarang dijumpai ini.

 

Berminat Melanjutkan Pengajian Ke Luar Negara

Mendaftar Segerea Bersama Daulah Educonsult

 

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan. Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian dan Farmasi, bidang Pengajian Islam dan lain-lain.

BACA JUGA :   Perjalanan Untuk Menjadi Doktor Veterinar

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian :-
Customer service 1 :0189624322
Customer service 2 :0182429322
Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here