Masih keliru untuk memilih tempat pengajian yang sesuai? Berimpian melanjutkan pengajian ke luar negara? Namun tidak yakin untuk membuat keputusan?

Daulah Educonsult sentiasa bersedia untuk membantu anda! Daulah membuka tawaran sambung belajar di negara jiran, Indonesia dalam bidang farmasi, pergigian, perubatan, pengajian Islam dan juga veterinar.

Adakah anda .  .  . 

lepasan SPM/IGCSE/O-Level/Matriks/Asasi/STPM/STAM/A-level/IB/Diploma @ setaraf ? 

Bagi anda yang mengambil SPM pada tahun 2019, anda juga boleh meohon hanya dengan menggunakan keputusan PERCUBAAN anda sahaja. Untuk lebih lanjut, boleh jalani sesi konsultasi bersama konsultan pendidikan terbaik di Daulah Educonsult.

Antara Universiti Yang Ditawarkan : 

  • Universitas Hasanuddin
  • Universitas Gadjah Mada
  • Universitas Sumatera Utara
  • Universitas Padjadjaran
  • Universitas Airlangga
  • Institut Pertanian Bogor
  • UIN Ar-Raniry
  • UIN Suska
BACA JUGA :   Senarai Haiwan Liar Paling Popular Diseludup

Kesemua universiti di atas telah pun mendapat pengiktirafan dari WHO, KPT, MQA, JPA, MMC, MDC, dan MVA. Tambahan, turut merupakan antara universiti yasng ternama di mata dunia.

Kemasukan seterusnya adalah pada September 2020. Ayuh daftar segera kerana tempat adalah terhad.

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan. Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian dan Farmasi, bidang Pengajian Islam dan lain-lain.

BACA JUGA :   Amalkan Etika Di Atas Jalan Raya Bersama Safer

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian :-
Customer service 1 :0189624322
Customer service 2 :0182429322
Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here