Adakah anda sudah memulakan permohonan untuk Ijazah Sarjana Muda? Atau masih keliru dengan pilihan universiti yang ada? Pernah terfikr untuk melanjutkan pengajian ke luar negara di universiti ternama di dunia?

Kursk State Medical University

Pelajar Daulah Di KSMU

Daulah Educonsult sedang membuka tawaran dalam Ijazah Sarjana Muda di Rusia dalam bidang perubatan. Kursk State Medical University merupakan pilihan popular pelajar Malaysia dalam bidang perubatan.

Terbuka Kepada Lepasan : 

Tawaran ini terbuka kepada pelajar lepasan Trial @ lepasan SPM/IGCSE/O-Level/Matriks/Asasi/STPM/STAM/A-level/IB/Diploma @ setaraf.

Pengambilan yang terawal adalah pada bulan Februari dan seterusnya pada bulan September.

Bagi lepasan SPM/O-Level/IGCSE anda boleh mendaftar untuk Pra Perubatan. Bagi pelajar lepasan Matrikulasi/A-Level/IB/Diploma @ Setaraf pula boleh mendaftar untuk perubatan.

BACA JUGA :   Kehebatan Volgograd State Medical University dalam Bidang Perubatan

Bagi yang ingin mendaftar menggunakan keputusan PERCUBAAN SPM 2019, anda boleh merujuk terlebih dahulu bersama konsultan.

Risau dengan pengiktirafan universiti? Kurst State Medical University telah mendapat pengiktirafan dari WHO, MMC, JPA dan KPT.

Penggunaan Bahasa Inggeris

Universiti bertaraf antarabangsa ini juga merupakan universiti pertama yang menggunakan bahasa Inggeris sepenuhnya dalam sesi pengajaran mereka. Oleh itu, jurang komunikasi tidak akan wujud di dalam kelas.

Kemasukan seterusnya adalah pada bulan Februari dan September 2020. Mendaftar segera sementara peluang masih ada.

Berimpian Melanjutkan Pengajian Ke Luar Negara

Mendaftar Segera Bersama Daulah Educonsult

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan. Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian dan Farmasi, bidang Pengajian Islam dan lain-lain.

BACA JUGA :   BIDANG PERNIAGAAN ANTARABANGSA DI TAWARKAN NEGARA MANA?

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here