Terbuka kepada lepasan SPM / IGCSE / O & A Level / IB / STPM / Matriks / Asasi / STAM / Diploma @ Setara untuk menyambung pengajian dalam bidang kejuruteraan awam di Universiti Teknologi Warsaw.

Antara bidang pengajian yang ditawarkan ialah Kejuruteraan Awam, Seni Bina dan Kejuruteraan Elektrik. Tempoh pengajian selama empat tahun dan bergantung kepada kos atau jurusan yang dipilih.

Universiti Teknologi Warsaw yang terletak di Warsaw, Poland ini merupakan universiti teknikal terbaik. Ia antara universiti tertua dan dalam senarai universiti terbaik di Poland.

Hasil dan usaha Persatuan Kursus-kursus Saintifik dan Jawatankuasa Warga Kota Warsaw terbentuknya universiti ini pada tahun 1915. Universiti ini telah melahirkan ramai graduan yang berkualiti.

BACA JUGA :   Pengajian Islam di Universiti Luar Negara dengan Daulah Educonsult

Bahasa Inggeris antara bahasa pengantar yang digunakan di universiti ini dan lebih 180 kumpulan penyelidik, organisasi dan persatuan pelajar yang aktif. Lebih 30 jenis bidang pengajian ditawarkan disini.

Daulah Educonsult menawarkan kepada anda untuk sambung pengajian di universiti luar negara. Agensi ini akan membantu anda sepenuhnya dalam menguruskan anda ke universiti luar negara.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Customer service 1 :0189624322

Customer service 2 :0182429322

Konsultan Utama    : 0132090322 (Tuan Syed)  

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here