Berimpian melanjutkan pengajian ke luar negara. Namun tidak tahu ingin menggunakan platform apa? Risau dengan keputusan yang tidak cemerlang? Daulah Educonsult akan membantu anda merealisasikan impian tersebut.

Peluang sambung belajar ke Poland, Rusia dan juga Indonesia dibuka semula oleh Daulah Educonsult bagi sesi tahun 2020. Peluang ini terbuka kepada lepasan SPM/IGCSE/O-Level/Matriks/Asasi/STPM/STAM/A-level/IB/Diploma @ setaraf. 

Antara bidang yang ditawarkan termasuklah PRA PERUBATAN PERUBATAN, PERGIGIAN, PENGURUSAN PERNIAGAAN ANTARABANGSA, KEJURUTERAAAN PESAWAT, SOCIAL WORK DAN KEJURUTERAAN & IT. 

Risau dari segi pengiktarafan universiti? Universiti-universiti yang ditawarkan oleh pihak Daulah Educonsult adalah diiktiraf oleh MQA, JPA dan MMC di Malaysia.

Masih bimbang? Jalani sesi konsultasi secara percuma di Daulah Educonsult. Kemasukan seterusnya adalah pada bulan September 2020.

BACA JUGA :   Rebutlah Peluang Untuk Belajar di Universiti Terbaik di Rusia

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan. Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir.

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi :

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here