Syarikat Daulah Holding Sdn. Bhd. adalah sebuah syarikat bumiputera yang ditubuhkan pada 21 November 2016 oleh Tuan Syed Fuad. Beliau merupakan pelajar lepasan Pondok Modern Darussalam Gontor dan juga Universiti Al-Azhar, Mesir.

Anak-anak syarikat di bawah Daulah Holding

Terdapat beberapa anak syarikat yang berada di bawah Daulah Holding. Antaranya seperti Daulah Educonsult, Daulah Travel & Tours, Daulah Ilmi Plt, Daulah Media Group dan juga Yayasan Assegaff. Daulah Holding berpusat di Ampang, Kuala Lumpur.

Tahun 2020 merupakan tahun tertubuhnya sebuah anak syarikat baru yang berasaskan sistem perkhidmatan e-hailing. Safer Group Sdn. Bhd (1358234-U) ditubuhkan untuk menyediakan jaringan perkhidmatan pengangkutan secara atas talian. Syarikat ini didaftarkan dengan mengikuti perniagaan dalam negeri yang sah.

BACA JUGA :   Perubatan Di M.A.G Osmani College

 

Selain perkhidmatan e-hailing, Safer Group turut menawarkan perkhidmatan food merchant, food delivery, dan juga Kiosk kepada para pelanggannya. Semangat dan kerjasama serta ketekunan kerja yang diamalkan oleh seluruh kakitangan Safer Group adalah sangat dititikberatkan.

Dengan tertubuhnya anak syarikat yang baru ini, peluang pekerjaan akan dapat dibuka secara meluas. Tambahan, ianya dapat menjadikan kerjaya ini sebagai salah satu pendapatan sampingan. Nantikan kemunculan Safer Group.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Layari website & media sosial:

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here