Rusia adalah salah sebuah negara yang di tawarkan oleh Daulah Educonsult bagi mereka yang bercita-cita dan berimpian untuk melanjutkan pengajian di luar negara. Antara bidang yang ditawarkan ialah perubatan, bisnes dan penerbangan. Kini anda tidak lagi perlu menunggu lama untuk menyambung pelajaran, kemasukan segera ditawarkan!

Bidang 

Antara bidang yang ditawarkan di Kursk State Medical University ialah perubatan.  Universiti yang terletak di Kursk iaitu Rusia menawarkan dua kursus iaitu pra-perubatan dan perubatan. Disini, pelajar boleh memilih samada untuk membuat kursus pra-perubatan dan terus sambung kepada kursus perubatan atau untuk terus memilih kursus perubatan.

Kemasukan dan Syarat

Peluang ini terbuka kepada semua lepasan Sijil Pelajaran Malaysia dan Asasi. Kemasukan dibuka pada bulan Februari, April, Jun dan September dan kemasukan adalah berbeza dengan universiti lain.

BACA JUGA :   Jom Sambung Belajar Di Poland Pada Tahun 2021 Bersama Daulah Educonsult.

Pelajar yang memenuhi syarat yang dikemukakan oleh Daulah Educonsult boleh memohon jika berminat untuk melanjutkan pelajaran di Rusia dalam bidang perubatan. Kursk State Medical University ini tidak mempunyai ujian kemasukan.

Berminat untuk menyambung pengajian di Rusia? Daulah Educonsult akan bantu anda!

Daulah Educonsult akan membantu anda untuk menyambung pengajian dalam bidang yang anda minati tidak kira di negara mana yang anda inginkan dan bidang apa yang anda mahukan. Misi utama Daulah Educonsult adalah ingin merealisasikan impian setiap pelajar yang ingin berjaya dalam akademik di peringkat antarabangsa bersama dengan pengalaman yang meguruskan pelajar di pelbagai negara. Antara bidang yang ditawarkan ialah bidang perubatan, pergigian dan farmasi, pengajian islam dan lain-lain.

BACA JUGA :   Sambung Belajar Ke Luar Negara Dengan Daulah Educonsult!

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Customer service 1 :0189624322

Customer service 2 :0182429322

Konsultan Utama    : 0132090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here