Peminat konsol Nintendo akan dapat merasai sendiri dunia Mario dan kawan-kawannya di Universal Studio Japan pada musim panas ini. Super Nintendo World ini akan menjanjikan aksi yang mendebarkan dari Super Mario dan kawan-kawannya. Ianya akan memberikan kepuasan optimum kepada peminat permainan video.

Terdapat tema perlumbaan Mario Kart, restoran dan kedai berkonsepkan nintendo serta teknologi yang canggih. Anda juga boleh membeli ‘Power Up Wristband ” yang dipasang melalui aplikasi pada telefon pintar. Melalui ini, anda akan dapat menjawab blok soalan dan juga mengumpul syiling. Melalui syiling tersebut, anda akan dapat membeli barangan, dan juga bersaing untuk skor tertinggi dengan pengguna taman tema yang lain.

Tarikan terbaru ini dibangunkan dengan bantuan pencipta Super Mario itu sendiri, Shigeru Miyamoto. Ianya akan menampilkan lokasi-lokasi terkenal seperti Kingdom Cendawan, Pecah’s Castle dan juga Bowser’s Fortress.

Taman tema ini dilancarkan menjelang Olimpik Tokyo 2020 dan akan menjadi sebuah taman tema paling menarik dan berteknologi pada masa ini.

Selepas tarikan terbaru ini dibuka di Osaka, ianya dijangka akan turut dibuka di Los Angeles,Orlando, Florida dan juga Singapura.

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here