Zaman sekarang jika mahu melanjutkan pengajian ke peringkat yang lebih tinggi memerlukan sijil pendidikan seperti SPM dan STAM. Namun tahukah anda, terdapat jalan lain jika anda mahu melanjutkan pengajian ke Ijazah Sarjana Muda tanpa SPM dan STAM.

Ingin tahu caranya? Hubungi Daulah Educonsult segera.

Madrasah Daulah 

Madrasah Daulah adalah sebuah program penyediaan untuk para pelajar yang ingin menuntut ilmu di Maahad Buuth dan seterusnya meneruskan pengajian ke Universiti Al-Azhar dalam bidang Pengajian Islam.

Daulah Educonsult sedang membuka tawaran kemasukan ke Madrasah Daulah dan terhad kepada 7 orang sahaja. Kemasukan seterusnya adalah pada bulan Februari dan Mac 2020.

Syarat yang melayakkan diri anda masuk ke Madrasah Daulah adalah seperti :

BACA JUGA :   Maahad Buuth Peluang Pelajar Lanjut Pengajian Di Mesir.

? Perempuan atau lelaki

? Berumur antara 18 tahun hingga 21 tahun

? Mempunyai keazaman yang tinggi untuk belajar

? Mampu mengikuti peraturan yang ditetapkan

Jika berminat, daftar segera kerana kemasukan kali ini adalah seramai 7 orang sahaja.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan. Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian dan Farmasi, bidang Pengajian Islam dan lain-lain.

BACA JUGA :   Maahad Buuth Peluang Untuk Anda Selami Ilmu Pengajian Islam Di Mesir.

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here