Daulah Educonsult menawarkan pelbagai bidang di universiti terkemuka di luar negara. Salah satu daripada bidang yang ditawarkan ialah bidang kejuruteraan. Untuk pengetahuan para pembaca, Daulah Educonsult menawarkan bidang kejuruteraan di peringkat Ijazah Sarjana Muda.

Vistula University

Bidang Kejuruteraan Yang Ditawarkan

Bidang kejuruteraan yang ditawarkan di Warsaw University of Technology ialah kejuruteraan awam dan kejuruteraan mekanikal. Manakala di Vistula University, bidang kejuruteraan yang ditawarkan ialah kejuruteraan komputer. Pengajaran di universiti-universiti di Poland menggunakan bahasa Inggeris dan juga Polish.

Syarat Kelayakan

Bagi lepasan SPM/O-Level/IGCSE atau setaraf, perlu mendapat sekurang-kurangnya B dalam subjek yang berkaitan dan jalani asasi dahulu sebelum menyambung bidang kejuruteraan di Peringkat Ijazah Sarjana Muda. Manakala bagi lepasan STPM/Asasi/Diploma/Matrikulasi atau setaraf, minimum CGPA 3.0.

BACA JUGA :   Anda Berminat Menyambung Pengajian Dalam Bidang Perubatan di Rusia? Fly September 2019

Warsaw University of Technology

Anda berminat untuk menyambung pengajian di luar negara? Daulah Educonsult sedia membantu anda.

Daulah Educonsult sedia membantu dalam memberikan khidmat nasihat kepada mereka yang mmerlukan, khususnya berkaitan hala tuju untuk menyambung pengajian di luar negara. Untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai universiti, bidang, syarat kelayakan serta cara untuk memohon, terus hubungi konsultan terlatih kami di talian:

KONSULTAN ATHIRAH: 0183949480

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here