Masih mencari peluang untuk sambung pengajian ke peringkat Ijzah Sarjana Muda? Ingin melanjutkan pengajian ke luar negara? Rusia adalah negara yang sesuai bagi anda yang berminat dalam bidang pra-perubatan, perubatan, kejuruteraan pesawat dan gerontologi (social work).

Ingin tahu lebih lanjut? Teruskan membaca ?

 

DAULAH EDUCONSULT menawarkan pengambilan pelajar ke Rusia pada bulan APRIL, JUN, SEPTEMBER kepada pelajar lepasan SPM/ICGSE/O-LEVEL/ASASI/MATRIKULASI/DIPLOMA/A-LEVEL/IB. 

Antara Universiti Yang Ditawarkan : 

? Kursk State Medical University

Privolzhsky Research Medical University

? First Moscow State Medical University

? Moscow Aviation Institute 

Kesemua universiti diatas adalah dibawah pengiktirafan dari KPT, MQA, JPA, MMC dan WHO. Anda boleh layari platform Daulah Educonsult di :

BACA JUGA :   Universiti Alexandria Tawarkan Bidang Farmasi

Website : http://daulahmedic.com/
Email : daulahmedic@gmail.com
Instagram : daulah_educonsult
Telegram : https://urlzs.com/9VwnY
Youtube: Daulah Educonsult

Anda juga boleh dapatkan khidmat konsultasi secara percuma oleh pihak konsultan di Daulah Educonsult yang berpengalaman.

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan. Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian dan Farmasi, bidang Pengajian Islam dan lain-lain.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

BACA JUGA :   Ayuh! Realisasikan impian anda menjadi doktor di KSMU

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here