Daulah Educonsult lebih dikenali masyarakat dengan nama singkatan nya iaitu Daulah , syarikat ini begitu komited dalam menjalankan usaha berterusan dalam memberikan bimbingan dan nasihat pendidikan di dalam mahupun luar negara disamping mengurus pelajar secara keseluruhan dan proses kemasukan pelajar ke universiti.

 

Pengurusan yang pada awalnya diuruskan secara sendiri oleh Pengarah Urusan Daulah Educonsult iaitu Tuan Syed Fuad bin Syed Othman yang dimulakan pada tahun 2008 lagi. Beliau telah mempunyai pengalaman menguruskan kemasukan pelajar ke Mesir sejak tahun tersebut lagi.

Kemudian atas faktor komited dalam memberikan khidmat nasihat pendidikan dan sering memberikan pandangan tersendiri beliau  mengenai bidang-bidang  pengajian dan universiti dan mendapat perhatian ibu bapa di luar sana.

BACA JUGA :   Rasai Pengalaman Belajar & Jelajah Ke Universiti Di Indonesia Bersama Daulah Educonsult

Beliau telah menubuhkan sebuah syarikat secara rasmi pada tahun 2012 sehingga sekarang dengan tujuan penubuhan memberi khidmat nasihat secara langsung mengenai pendidikan, universiti terbaik di luar negara, peluang menyambung pengajian di luar negara dan lain-lain.

Antara negara yang diuruskan Daulah Educonsult adalah Rusia, Indonesia, Poland, Mesir, Bangladesh, Turki dan lain-lain dan bidang ditawarkan seperti Perubatan, Pergigian, Farmasi, Kejuruteraan, Veterinar, Perniagaan Antarabangsa.

Bukan sahaja menguruskan pelajar universiti tetapi juga kemasukan ke Maahad Buuth Islamiyah Mesir melalui program khas yang ditubuhkan iaitu Program Madrasah Daulah yang membantu pelajar berumur 14 tahun sehingga 21 tahun yang tidak mempunyai sijil SPM mahupun STAM tetapi berminat untuk melanjutkan pengajian ke Al-Azhar untuk membuat persediaan sebelum ke Maahad Buuth Islamiyah Mesir.

BACA JUGA :   Universiti Diiktiraf WHO, KPT, MQA, JPA, MMC, MDC, dan MVA Di Indonesia

Jika anda berminat untuk mendapatkan maklumat lanjut boleh ke laman web daulah educonsult. Ibu bapa atau pelajar boleh terus menghubungi konsultan Daulah untuk maklumat lanjut dibawah adalah detail talian yang boleh dihubungi :

Rujukan penuh mengenai tawaran belajar ke luar negara boleh terus ke laman web daulahmedic.com. Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian :-  Konsultan Pendidikan : 01126049599 (Cik Karmila)

“Ayuh Realisasikan Impian Anda Bersama Daulah Educonsult”

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here