Jom gapai impian anda belajar di luar negara dengan Daulah Educonsult ! Menjadi pilihan terbaik untuk anda menuju kejayaan.

Daulah Educonsult ialah sebuah agensi yang membantu anda menyambung pengajian dan mencapai impian anda.

Misi utama Daulah Educonsult adalah untuk merealisasikan impian setiap pelajar yang ingin berjaya dalam bidang akademik.

Pelbagai bidang ditawarkan di Daulah Educonsult termasuk pelbagai negara antaranya ialah Poland, Mesir, Bangladesh dan banyak lagi.

Pengajian yang berkualiti tinggi di universiti luar negara yang diiktiraf. Bidang pengajian yang merangkumi semua antaranya perubatan, veterinar, perniagaan, penerbangan awam, gerontologi dan sebagainya.

Selain itu, pengajian juga ada Rusia, Indonesia, Jordan dan lain-lain. Daulah Educonsult ini bukan sahaja menawarkan pengajian diperingkat ijazah.

BACA JUGA :   Rebut Peluang Belajar Bidang Veterinar di Indonesia

Malah, ia juga menawarkan pengajian kursus bahasa arab di Jordan dan Mesir. , pengajian di Madrasah Daulah dan Maahad Buuth iaitu di Mesir.

Sesi kemasukan adalah pada bulan Jun dan September 2020 dan Januari 2021. Tempoh pengajian adalah bergantung kepada bidang yang anda pilih.

Konsultan Daulah Educonsult sedia membantu anda !

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here