Ramadan yang tiba adalah bulan untuk mencari rezeki buat sesetengah orang atau peniaga kecil yang berniaga di bazar Ramadan. Tetapi tahun ini ketiadaan bazar Ramadan sedikit menjejaskan sumber pendapatan buat mereka yang mencari rezeki di bazar Ramadan.

Namun, ia tidak menghalang semangat untuk terus berniaga. Ada dalam kalangan mereka yang menjalankan perniagaan dirumah, mengambil tempahan pelanggan kemudian menghantarnya secara cash on delivery (COD). Tidak kurang juga ada yang mengambil di rumah dan sebagainya.

Anda tidak perlu risau lagi untuk memasarkan perniagaan makanan anda kini kerana anda boleh mendaftar dengan SAFER Food Merchant. Sebuah aplikasi dalam talian yang membantu memasarkan perniagaan makanan anda. Tidak kiralah samada anda hanya menjalankan perniagaan secara kecil-kecilan mahupun besar-besaran.

BACA JUGA :   Pendaftaran Di Safer Food Merchant: Pemilik Perlu Kemuka Salinan Kad Pengenalan.

SAFER Food Merchant adalah sebuah platform yang digunakan secara dalam talian. Ianya berfungsi sebagai memasarkan perniagaan makanan anda dengan lebih meluas. Tambahan lagi, aplikasi ini dibantu oleh Delivery Partner yang mengambil tempahan dan menghantarnya terus kepada pelanggan.

Siapakah yang boleh mendaftar dengan SAFER Food Merchant?

Sesiapa sahaja yang menjalankan perniagaan makanan tidak kiralah samada anda peniaga kecil, surirumah yang berniaga dari rumah ataupun restoran. Jenis makanan juga tidak tertakluk kepada satu jenis sahaja. Apa sahaja jenis makanan yang anda jual seperti masakan barat, timur, utara, pencuci mulut dan sebagainya, anda boleh mendaftar dengan SAFER Food Merchant ini.

Anda boleh melakukan pendaftaran untuk SAFER Food Merchant menerusi pautan ini:

BACA JUGA :   Safer Food Bantu Golongan Wanita Dirumah

http://tinyurl.com/ycarzudz

Bagaimana untuk mendaftar sebagai Delivery Partner?

Anda berminat untuk menjadi Delivery Partner SAFER atau dikenali sebagai rider? Tugas anda adalah hanya mengambil tempahan makanan yang dipesan oleh pelanggan kemudian hantar terus kepada muka pintu pelanggan.

Jom daftar menerusi pautan ini:

http://tinyurl.com/ycarzudz

Jangan lupa untuk lawati media sosial SAFER !

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here