Sedar atau tidak, hanya tinggal lebih kurang seminggu sebelum umat Muslim menyambut bulan Ramadhan yang penuh berkah. Namun, kerajaan telah mengisytiharkan bahawa tidak akan ada sebarang bazar beroperasi sepanjang bulan Ramadhan ini akibat wabak COVID-19. Oleh itu, ramai peniaga hilang punca pendapatan bagi persiapan untuk menyambut Aidilfitri pada tahun ini.

Safer Food memperkenalkan Program Home Kitchen yang memberi peluang kepada para suri rumah dan peniaga kecil-kecilan untuk menjana pendapatan tambahan secara atas talian. Buat masa ini, Safer hanya memberi peluang kepada mereka yang berada di sekitar Kuala Lumpur dan Selangor sahaja. InsyaAllah, Safer akan membuka peluang kepada peniaga dan suri rumah di negeri lain secara berperingkat.

BACA JUGA :   Kadar Kematian Covid-19 Lebih Tinggi Daripada Perokok

Namun Apakah Kelebihan Dan Manfaat Yang Anda Akan Dapat Jika Bekerjasama Dengan SAFER?

Menerusi Home Kitchen, perniagaan anda akan dapat dipromosikan dan dipasarkan secara atas talian di aplikasi Safer Food Merchant. Tambahan, Safer akan menyediakan perkhidmatan rider yang berperanan untuk menghantar makanan yang dipesan kepada pelanggan di depan pintu rumah mereka.

Walaupun negara berdepan dengan Perintah Kawalan Pergerakan, namun itu bukan bermakna anda harus menyekat peniagaan anda untuk terus berkembang maju.

Klik pautan ini untuk daftar sebagai Safer Food Merchant dan Home Kitchen.

http://tinyurl.com/ycarzudz

Bagi rider yang berminat untuk menjana pendapatan lebih sehingga RM5,000 sebulan, Safer menawarkan sistem pendapatan aktif dan pasif dalam masa yang sama. Menerusi sistem ini, anda mampu menjana pendapatan lumayan setiap bulan.

BACA JUGA :   SAFER : Peluang Tambah Pendapatan Melalui Home Kitchen

Ayuh daftar sebagai rider (delivery partner) dan jana pendapatan aktif dan pasif dan bantu Safer sediakan perkhidmatan terbaik kepada pelanggan Safer Food. Pendapatan lumayan pada setiap bulan sedang menanti anda.

Hanya dengan satu klik, anda sudah mampu untuk menjana pendapatan secara lumayan hanya dengan bersama SAFER.

http://tinyurl.com/ycarzudz

Untuk maklumat lebih lanjut, jangan lupa untuk ikuti media sosial SAFER untuk dapatkan update terkini dan peluang jana pendapatan secara lumayan

WEBSITE: https://www.safer.my/

FACEBOOK : https://www.facebook.com/saferasia/

INSTAGRAM : https://www.instagram.com/safer.my/

 

TWITTER : https://twitter.com/SAFERofficial

 

YOUTUBE : https://www.youtube.com/channel/UCYIJhI_1-dfnz-cv_kv84Fw

 

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here