Memang tidak dapat dinafikan, ramai pelajar yang ingin belajar di luar negara tetapi masih buntu mengenai laluan pendidikan yang harus mereka pilih. Kebingungan itu mungkin disebabkan beberapa faktor seperti keputusan peperiksaan, maklumat mengenai bidang pengajian dan juga maklumat mengenai institusi pengajian.

Jangan risau! Daulah Educonsult jalan penyelesaianya. Terdapat banyak universiti yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult antaranya Rusia, Poland, Indonesia, Mesir dan banyak lagi. Pihak Daulah Educonsult akan membantu pelajar daripada sudut khidmat nasihat, mengendalikan pendaftaran dan penempatan pelajar, semuanya diuruskan. Pendek kata, memang sangat mudah untuk pelajar lepasan SPM, STAM, STPM, Matrikulasi, Asasi A-level dan setaraf malah pelajar tanpa sijil spm, stam turut Daulah boleh bantu untuk belajar di luar negara.

BACA JUGA :   SUDAHKAH ANDA TAHU RUSIA MERUPAKAN PILIHAN TERBAIK UNTUK MENYAMBUNG PENGAJIAN DALAM BIDANG PERUBATAN?

Pelbagai bidang termasuklah Perubatan, Farmasi, Pergigian, Syariah, Usuluddin, Ulum Islamiah (Pengajian Islam), Veterinar, Engineering, Bahasa Arab dan banyak lagi. Kesemua bidang ini ditawarkan di beberapa buah negara yang diiktiraf MQA, KPT, MMC, JPA, MDC, dll.

Berminat untuk kemasukan sesi 2020? Ayuh segera membuat pendaftaran sebelum terlambat. Untuk info lanjut, anda boleh hubungi talian hotline kami:

Apa yang istimewa mengenai Daulah?

Daulah Educonsult mempunyai rangkaian pelajar yang sangat ramai di luar negara. Melalui persatuan yang diberi nama ‘Sahabat Daulah’, anda akan dapat berkenalan dengan lebih ramai pelajar Malaysia di sana. Sahabat Daulah sering menganjurkan pelbagai aktiviti menarik seperti bermain ski di Turki, ibadah korban unta ketika Aildiladha setiap tahun dan macam-macam lagi. Senang kata, anda tidak akan bersendirian kerana ada pelajar Daulah yang sentiasa membantu anda tatkala waktu susah dan senang.

BACA JUGA :   4 Peluang Kerjaya Dalam Bidang VETERINAR !

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here