Anda seorang yang bekerja sepenuh masa tetapi pendapatan bulanan masih tidak cukup? Jom jana pendapatan secara pasif bersama SAFER.

Siapakah SAFER?

SAFER Group adalah sebuah syarikat milik bumiputera Malaysia yang diasaskan oleh Tuan Syed Fuad. Syarikat ini menjalankan perkhidmatan SAFER Ride, SAFER Delivery, SAFER Food Merchant dan SAFER Delivery Partner.

Menerusi platform ini anda boleh menjana pendapatan secara pasif walaupun anda seorang yang bekerja sepenuh masa di pejabat.

 

Caranya Bagaimana?

Encik Ahya adalah seorang yang menjalankan perkhidmatan SAFER Ride sepenuh masa, Encik Ahya telah memperkenalkan SAFER kepada kawannya yang bernama Mahmud.

Mahmud berminat untuk menjana pendapatan bersama-sama tetapi secara pasif. Syaratnya, Mahmud perlu mendaftar dibawahnya menggunakan Referral Code Encik Ahya.

BACA JUGA :   Safer Food Merchant Bantu Perluaskan Perniagaan.

Setelah Mahmud siap mendaftar, Mahmud perlu mengajak seramai mungkin kawan-kawannya yang berminat untuk mendaftar dibawah. Dengan syarat, kawan-kawan Mahmud perlu mendaftar menggunakan Referral Code yang diberikan oleh Mahmud.

Jika ramai yang mendaftar dibawah Mahmud, beliau akan memperolehi komisyen sebanyak 1 peratus dari setiap orang yang mendaftar. Secara tidak langsung, Mahmud telah menjana pendapatan secara pasif melalui SAFER.

Manakala, Encik Ahya akan memperolehi komisyen sebanyak 2 peratus jika pendapatan bulanan beliau melebihi RM5,000.

Senang bukan untuk menjana pendapatan secara pasif. Walaupun anda seorang yang bekerja sepenuh masa di pejabat, surirumah, peniaga dan sebagainya, anda boleh mendaftar.

 

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi:

Talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

BACA JUGA :   Ayuh Wanita Sertai Safer

Atau layari media sosial & Website :

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here