Di bulan Ramadan ini anda menjalankan home kitchen? Pelanggan anda hanyalah jiran tetangga? Jom luaskan lagi pelanggan anda dalam SAFER Food Merchant !

Apakah Home Kitchen? 

Home kitchen adalah berperanan untuk membantu anda dalam menjana pendapatan iaitu dari rumah. Ianya tidak memerlukan restoran mahupun vendor, ianya hanya dilakukan oleh anda sendiri dirumah. Malah, anda juga tidak perlu menggajikan pekerja seperti di restoran dan sebagainya.

Konsep seperti ini sebenarnya dapat membantu peniaga kecil dan surirumah untuk memasarkan perniagaan makanan mereka. Hidangan yang panas dari dapur anda terus kepada pelanggan dibantu oleh SAFER Delivery Partner iaitu rider yang menghantar kepada pelanggan.

Melalui platform ini, para peniaga dan juga home kitchen dapat memasarkan perniagaan mereka serta mengembangkan lagi. Tambahan, ia memberi peluang kepada mereka untuk menambah isi pendapatan.

BACA JUGA :   𝗣𝗥𝗢𝗠𝗢𝗦𝗜 𝟬% 𝗖𝗔𝗝 𝗣𝗘𝗡𝗢𝗟𝗔𝗞𝗔𝗡 𝗞𝗛𝗔𝗦 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗞 𝗩𝗘𝗡𝗗𝗢𝗥 𝗬𝗔𝗡𝗚 𝗦𝗔𝗛 𝗕𝗘𝗥𝗗𝗔𝗙𝗧𝗔𝗥 𝗗𝗜 𝗦𝗔𝗙𝗘𝗥 𝗙𝗢𝗢𝗗 𝗠𝗘𝗥𝗖𝗛𝗔𝗡𝗧
SAFER Food Merchant

SAFER Food Merchant adalah sebuah aplikasi dan platform yang membantu para peniaga dan surirumah untuk memasarkan produk makanan mereka. Menerusi platform ini, anda dapat meluaskan lagi pasaran perniagaan makanan anda. Dibantu oleh Delivery Partner yang berperanan dalam menguruskan dan menghantar makanan kepada pelanggan.

Selain daripada membantu, ianya juga membuka peluang kepada anda untuk menambah pendapatan tidak kiralah ianya pendapatan sampingan dan sebagainya. Peluang ini hanya terbuka kepada anda disekitar Selangor dan Kuala Lumpur sahaja. Jangan lepaskan peluang anda untuk mendaftar sekarang !

Bagaimana caranya untuk mendaftar sebagai Delivery Partner dan Food Merchant?

Anda boleh membuat pendaftaran menerusi pautan ini dan jangan lupa untuk menyebarkan serta mengajak rakan-rakan anda untuk mendaftar !

BACA JUGA :   Jadi Rakan Penghantar Atau Pemandu Dan Jana Pendapatan Tambahan Menerusi Perkongsian Referral Code.

Jangan lupa untuk lawati website & media sosial berikut:

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here