Ramai yang tidak tahu, bidang pengajian pengurusan perniagaan antarabangsa ada ditawarkan di universiti yang diiktiraf di luar negara. Universiti manakah yang ditawarkan itu? Jom baca dengan lebih lanjut lagi !

Negara yang menawarkan bidang pengurusan perniagaan antarabangsa ini adalah negara Poland dan Rusia. Jika anda berminat, anda boleh mendaftar dengan Daulah Educonsult iaitu sebuah agensi yang membantu dan menguruskan para pelajar untuk ke universiti luar negara.

Rusia dan Poland adalah antara negara yang maju dari segi pendidikan yang bertaraf antarabangsa. Kedua-dua buah negara ini menawarkan universiti iaitu Saint Petersburg University dan Vincent Pol University di Poland.

Anda berpeluang untuk belajar dalam bidang pengurusan perniagaan antarabangsa ini di universiti luar negara. Pengajiannya dan suasana adalah berbeza dengan universiti tempatan. Ini salah satu sebab anda perlu melanjutkan pengajian di luar negara.

BACA JUGA :   Kenali Fakulti Perubatan Dan Farmasi di Universiti Zagazig

Disamping itu, anda juga memperolehi pengalaman belajar di luar negara bersama-sama dengan masyarakat lain, mengenali budaya lain dan bergaul dengan pelbagai bangsa. Anda boleh memilih untuk belajar di antara dua negara ini.

Tempoh pengajian bidang pengurusan perniagaan antarabangsa adalah selama EMPAT TAHUN SAHAJA ! Program ini ditawarkan kepada mereka lepasan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) samada aliran sastera mahupun sains, IGCSE dan O-Level.

Lepasan Asasi/Matrikulasi/A Level/IB/STPM/STAM/Diploma @ Setaraf. Bagi lepasan ini, CGPA perlulah 3.00 dan ke atas. Jika anda belum mengambil program asasi, anda boleh mengambil program ini di Kolej Kerjasama Daulah.

Jika anda memerlukan khidmat nasihat, pihak konsultan Daulah Educonsult akan membantu anda. Tiada sebarang cas tambahan dikenakan. Berminat untuk mendaftar? Anda boleh menghubungi nombor berikut:

BACA JUGA :   Lebih 6,000 Permohonan di Aplikasi Gerak Malaysia

Talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here