Pasti ramai yang terkesan untuk menjalankan bisnes makanan sekarang di musim Perintah Kawalan Pergerakan ini berikutan virus COVID-19 yang melanda negara. Tidak kurang juga ada yang terkesan kerana tahun ini dijangka tiada bazar Ramadan diadakan.

Namun, ada yang masih mencari jalan untuk berniaga secara dalam talian, mengambil pesanan, menghantar dan lain-lain.

 

Anda yang menjalankan bisnes secara kecil-kecilan mahupun home kitchen, anda kini boleh pasarkan bisnes makanan anda secara dalam talian. Dalam talian yang dimaksudkan adalah menerusi platform SAFER Food.

Siapakah Home Kitchen?

Home kitchen adalah perniagaan makanan yang kebiasaannya diasaskan oleh surirumah, iaitu menyediakan makanan untuk dijual dari rumah. Perniagaan seperti ini selalunya mengambil tempahan, menyiapkan serta menghantarnya kepada pelanggan oleh delivery partner (rider) dari Safer.

BACA JUGA :   Nak Tambah Pendapatan? Sertai Tycoon Group Sekarang!

Siapakah SAFER FOOD?

SAFER Food adalah sebuah platform yang membantu peniaga-peniaga kecil ataupun mereka yang menjalankan bisnes memasarkan produk makanan atau perniagaan mereka. Ia adalah berkonsepkan secara dalam talian, dimana tempahan dilakukan dalam aplikasi mengikut selera pelanggan.

Tempahan tersebut diambil oleh rider iaitu Delivery Partner dari SAFER kemudian menghantarnya kepada pelanggan yang menempah. Anda sebagai peniaga yang menjalankan bisnes ini, boleh menetapkan masa operasi perniagaan anda.

Konsepkan ini memudahkan para peniaga kerana tidak perlulah mereka keluar untuk berniaga dan memerah keringat. Tambahan lagi, ianya turut memudahkan pelanggan kerana tidak perlu risau tentang makanan terutamanya pada bulan Ramadan dan PKP ini.

BACA JUGA :   Pendapatan Pasif Dan Aktif Dapat Dijana Secara Serentak Di Safer Delivery Partner & Driver.

Selain daripada home kitchen dan peniaga kecil-kecilan, restoren dan juga fast food seperti pizza, McDonalds, KFC dan lain-lain juga boleh mendaftar dengan SAFER Food.

Jom daftar sekarang dan jana pendapat bersama SAFER Food ! Pendaftaran boleh dilakukan menerusi pautan berikut

http://tinyurl.com/ycarzudz

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Jom follow website & media sosial untuk mengetahui maklumat semasa mengenai SAFER

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here