Tawaran Bidang Perubatan Di Kursk State Medical University Sesi September 2020

0
618

Kursk State Medical University ( KSMU ) adalah salah satu daripada pertubuhan pendidikan perubatan terkemuka di Rusia. Lebih daripada 40 ribu doktor, ahli farmasi dan profesional kesihatan lain telah dilatih selama 83 tahun kewujudannya.

Kursk State Medical University (KSMU) menawarkan program :-

1. Perubatan (MBBS)
2. Pra Perubatan

Bidang Perubatan di Kursk State Medical University dibuka kepada pelajar lepasan Matriks/Asasi/STPM/A-level/IB/Diploma @ setaraf dan bagi lepasan SPM/IGCSE/O-Level anda akan bermula dengan Pra Perubatan terlebih dahulu sebelum ke peringkat Ijazah Sarjana Muda Perubatan. Ayuh ketahui syarat kelayakan dibawah ;-

Syarat kelayakan untuk memohon adalah:
✅SPM/IGCSE ➡ minimum lulus dalam semua subjek sains
✅STPM, Matrikulasi & Asasi ➡ CGPA 3.0 dalam semua subjek sains
✅Diploma ➡ CGPA 3.0

BACA JUGA :   Kemasukkan Belajar Sesi Oktober & November Di Kursk State Medical University.

Sesi pembelajaran adalah dalam bahasa Inggeris 100% dan Kursk State Medical University juga telah mendapat pengiktirafan dari KPT, JPA, MQA dan MMC.

Kursk State Medical University adalah salah satu universiti yang mengamalkan konsep lock currency. Hal ini bermaksud jika berlaku penurunan dan kenaikan nilai Ringgit, yuran yang dibayar tetap sama sahaja.

Dengan perkhidmatan yang ditawarkan Daulah Educonsult, anda tidak perlu ragu kerana perkhidmatan yang ditawarkan adalah seratus peratus dipercayai. Universiti-universiti yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult merupakan universiti-universiti ternama di luar negara dan yuran pengajian yang murah.

          Siapakah Daulah Educonsult?

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan.Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara.Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian dan Farmasi, bidang Pengajian Islam dan lain-lain.

BACA JUGA :   Tempat-tempat menarik di Rusia

Berminat? Ayuh daftar segera bersama Daulah Educonsult. Konsultasi adalah PERCUMA.

Atau inginkan maklumat lebih lanjut boleh terus hubungi/whatsapp:

Cik Karmila : 01126049599 atau 0182429322

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here