Daulah Educonsult ialah sebuah syarikat yang menawarkan khidmat konsultan kepada pelajar. Malah, syarikat ini juga membuka peluang belajar kepada pelajar lepasan SPM, STPM, A-level, O-level dan setaraf dengannya.
Entri kali ini akan menerangkan sebiah negara yang mempunyai keluasan sangat besar dan merupakan negara terbesar di dunia. Negara yang dikatakan ialah Republik Rusia.
Negara ini mempunyai banyak kawasan yang sejuk dan merupakan negara kurang penduduk. Namun di Bandar Kursk, terdapat sebuah universiti yang menjadi rebutan pelajar untuk melanjutkan pelajaran ke sana.
Universiti tersebut ialah Kursk State Medical University yang terletak di Bandar Kursk, Rusia. Universiti ini merupakan antara universiti perubatan yang terbaik di Rusia.
Tambahan, KSMU ini juga merupakan universiti yang pertama yang menggunakan Bahasa Inggeris dalam praktikal bidang perubatan. Pelajar antarabangsa tidak akan menghadapi masalah untuk berkomunikasi dalam Bahasa Inggeris.
Selain itu, KSMU menawarkan yuran pengajian secara lock-fee. Bayarannya adalah mengikut kepada mata wang Malaysia dan bukan Rusia.

Jadi mudah untuk pelajar membayar yuran yang tidak akan ada cas tambahan atau yuran tambahan pada mereka. Malah, mereka juga akan merasai sendiri pengalaman baru di sana. Jika ada yang berminat, isikan maklumat di dalam borang di bawah.
Borang Pendaftaran Pengajian : https://bit.ly/32R1pPO
Mereka akan nikmati 4 musim iaitu musim panas, sejuk, bunga dan luruh sepanjang tahun. Mereka juga tidak akan menghadapi sebarang masalah memandangkan Rusia mempunyai rakyat Muslim yang ramai.
Menarik bukan? Sekiranya ingin mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, sila hubungi nombor yang tertera di bawah.
Daulah Educonsult : https://daulahmedic.com/
Instagram : https://www.instagram.com/daulah_educonsult/
Hubungi talian hotline : 0392851322
Customer service 1 :0189624322
Customer service 2 :0182429322
Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here