Pengajian dalam bidang veterinar bukan sahaja ditawarkan di Malaysia. Bidang ini ada di universiti luar negara dan ditawarkan oleh Daulah Educonsult. Jika anda menyambung pengajian dalam bidang ini, banyak manfaat yang akan anda perolehi. Jom belajar di universiti luar negara dalam bidang veterinar !

Daulah Educonsult adalah sebuah badan konsultasi pendidikan yang membantu dan menguruskan para pelajar yang berimpian ingin belajar ke universiti luar negara. Selain itu, Daulah Educonsult juga menawarkan perkhidmatan sesi konsultasi untuk pendidikan jika anda memerlukannya.

Universiti luar negara yang menawarkan pengajian veterinar ini ialah di Indonesia dan Bangladesh. Jika anda berminat, jom daftar sekarang dengan Daulah Educonsult dan capai impian anda untuk belajar di luar negara.

  • Institut Pertanian Bogor
  • Universiti Airlangga
  • Bangladesh Agricultural University
BACA JUGA :   Tawaran Kemasukan Ke Universiti Di Rusia Pada Tahun 2021 Bersama Daulah Educonsult.

Sesi kemasukan untuk universiti di Indonesia adalah pada bulan Jun & September 2020, manakala untuk Bangladesh adalah pada Januari 2021.

Kelebihan melanjutkan pengajian dalam bidang veterinar ialah peluang pekerjaan anda meluas. Tidak semestinya hanya di klinik haiwan, hospital veterinar sahaja. Ianya juga ada di Penyelidikan dan Kemajuan Pertanian Malaysia (MARDI), ladang-ladang dan banyak lagi.

Selain itu, jika anda menceburi bidang ini, anda juga berpeluang untuk menemui pelbagai spesies menarik yang mungkin anda tidak pernah jumpa sebelum ini. Terdapat banyak lagi kelebihan lain jika anda ceburi bidang ini.

Jom sambung belajar di universiti luar negara dengan Daulah Educonsult !

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here