Ingin nikmati pendapatan pasif secara konsisten dan berterusan bersama SAFER? Pendapatan pasif pula boleh dinikmati dengan cara yang sangat mudah. SAFER adalah syarikat e-hailing yang menawarkan pekerjaan kepada orang ramai di Malaysia untuk sama-sama menjana pendapatan lumayan mencecah RM5,000 sebulan. Ingin tahu peluang pekerjaan apa yang ditawarkan oleh syarikat bumiputera yang beroperasi di Kuala Lumpur ini?

Teruskan setia membaca!

Kini peluang dibuka untuk mengisi kekosongan sebagai rider dan driver SAFER. ada sudah boleh mendaftar sebagai rider dan driver SAFER di website https://www.safer.my/ . Ada juga sudah boleh memuat turun aplikasi SAFER di Google Store dan Apps Store.

 

Apakah kelebihan mendaftar sebagai rider dan driver SAFER?

  1. Jana dan nikmati pendapatan aktif secara lumayan
  2. Jana dan nikmati pendapatan pasif secara berterusan

Bagaimana untuk nikmati pendapatan aktif dan pasif dalam masa serentak?

Caranya mudah saja.

1. Ceritakan peluang pada rakan-rakan anda mengenai SAFER
2. Daftar menggunakan referral code anda
3. Sampaikan info dari sosial media rasmi SAFER dari masa ke semasa di group  anda

BACA JUGA :   Beralih Ke Pasaran Digital Di Safer Food Merchant

SAFER juga membuka peluang kepad peniaga kecil untuk mempromosikan dan memasarkan perniagaan mereka di Safer Food Merchant secara atas talian. Jika anda menyertai SAFER, anda hanya perlu menyiapkan pesanan yang ditempah oleh pelanggan anda hanya dari dapur rumah sahaja. Tambahan, akan terdapat rider yang akan datang mengambil pesanan tersebut dan seterusnya menghantarnya kepada pelanggan anda.

Peluang ini dibuka kepada suri rumah yang berminat menjana pendapatan tambahan sepanjang bulan Ramadan ini. Namun, anda juga digalakkan untuk meneruskan perniagaan bersama SAFER selepas bulan Ramadan. Jangan ketinggalan untuk nikmati pendapatan lumayan bersama SAFER.

Jika berminat, sila daftar dengan mengunakan link ini  . Seterusnya, jika klik butang PROVIDER jika anda mahu mendaftar sebagai rider dan driver. Klik butang RESTAURANT jika anda mahu mendaftar sebagai Safer Food Merchant.

BACA JUGA :   Dapatkan Tempahan Makanan di SAFER Dengan Potongan Harga Sebanyak RM3

Daftar segera dan anda bakal nikmati pendapatan secara berterusan bersama SAFER.

Selepas mendaftar , anda akan memperolehi referral code. Referral code itu berperanan penting dalam menjana pendapatan pasif anda.

Mudah sahaja caranya. Jika pengguna SAFER mendaftar dengan menggunakan referral code anda dan dia melakukan pembelian bersama SAFER atau menggunakan perkhidmatan SAFER. Anda akan menerima 1% dari setiap pembelian atau penggunaannya.

Antara servis yang ditawarkan oleh SAFER adalah :

1. SAFER Ride
2. SAFER Delivery
3. SAFER Food
4. SAFER Swift

Berminat untuk mendaftar? Jangan lupa ikuti platform media sosial untuk ketahui perkembangan dan info terkini dari SAFER.

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here