SAFER adalah sebuah syarikat yang menawarkan perkhidmtan e-hailing kepada masyarakat. Antara perkhidmatan yang ditawarkan termasuklah penghantaran penumpang, makanan dan juga barangan. Kenderaan yang diperlukan bagi perkhidmatan ini adalah kereta dan motorsikal.

SAFER kini membuka peluang kepada orang ramai untuk mendaftar sebagai user dan nikmati pendapatan pasif secara berterusan. Ingin tahu bagaimana? Teruskan membaca kerana anda mungkin bakal nikmati pendapatan pasif ini secara berterusan!

Caranya mudah sahaja, anda hanya perlu mendaftar sebagai user SAFER. Pendaftaran boleh dilakukan di https://www.safer.my/ . Namun Deenamik cadangkan agar anda mendaftar dengan link http://tinyurl.com/ycarzudz bagi memudahkan pendaftaran kerana link ini sudah mempunyai referral code. Oleh itu, anda sudah tidak perlu untuk bersusah payah menaip semula referral code yang diperlukan.

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Pasif Sebagai User Safer

Apa itu Referral Code?

Referral code ini mempunyai kaitan dengan pendapatan pasif yang bakal anda perolehi. SAFER menjalankan dua kaedah pendapatan iaitu pendapatan pasif dan juga aktif.

Bagaimana pula untuk jana pendapatan pasif melalui referral code? Caranya mudah sahaja. Anda hanya perlu berkongsi dan cerita mengenai kelebihan sebagai user safer kepada rakan dan keluarga. Seterusnya, pastikan mereka berdaftar dengan menggunakan referral code anda.

Setiap user yang mendaftar di bawah anda dengan menggunakan referral code anda, anda akan memperoleh 1% dari mereka. Tambahan, anda juga akan mendapat 1% dari jumlah resit setiap kali mereka melakukan pembelian atau menggunakan perkhidmatan SAFER.

Perkhidmatan SAFER :

1. SAFER Ride
2. SAFER Delivery
3. SAFER Food
4. SAFER Swift

BACA JUGA :   Kongsikan Referral Code Safer & Jana Pendapatan Pasif Darinya.

Daftar segera sebagai user SAFER dan bersedia untuk nikmati pendapatan pasif secara berterusan. Jangan lupa share referral code bersama kawan-kawan anda.

Jangan lupa untuk ikuti platform media sosial SAFER untuk dapatkan maklumat terkini daripada mereka.

No fon : Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here