Bidang pengajian Pergigian semakin diminati dan menjadi pilihan pelajar dalam melanjutkan pengajian dalam peringkat yang lebih tinggi. Semakin ramai pelajar yang peka dengan peluang pekerjaan yang ditawarkan dalam bidang ini. Oleh itu, ramai diantara pelajar yang mengambil peluang ini untuk melanjutkan pengajian ke universiti di luar negara.

DAULAH EDUCONSULT adalah sebuah organisasi konsultasi yang membantu dan menguruskan pelajar yang melanjutkan pengajian ke universiti di luar negara. Terdapat universiti di beberapa negara yang ditawarkan oleh DAULAH EDUCONSULT ini. Antaranya ialah Indonesia dan Bangladesh.

INDONESIA

  • Universitas Sumatera Utara
  • Universiti Airlangga

BANGLADESH

  • Dhaka Dental College

Kedua-dua negara ini adalah antara pilihan terpopular dalam kalangan pelajar khususnya pelajar dari Malaysia. Universiti yang ditawarkan juga menawarkan kos yuran yang rendah berbanding dengan universiti pergigian yang lain.

BACA JUGA :   Daulah Educonsult Sudah Membuka Tawaran Kemasukan Bagi Sesi 2021 Untuk Sambung Belajar Di Rusia

Tambahan, kedua-dua negara ini agama rasminya adalah agama Islam. Oleh itu, makanan halal dan aktiviti beribadah mudah dijalankan. Fasiliti yang disediakan oleh universiti di kedua-dua negara ini adalah selesa dan sesuai untuk sesi pembelajaran pelajar.

Fakulti Pergigian Universitas Sumatera Utara

DAULAH EDUCONSULT membuka peluang ini kepada pelajar lepasan SPM/IGCSE/O-Level/Matriks/Asasi/STPM/A-level/IB/Diploma @ setaraf. Tempoh pengajian adalah selama 5 tahun. Universiti yang ditawarkan oleh DAULAH EDUCONSULT adalah diiktiraf oleh WHO, KPT, MQA, JPA, MMC, dan MDC.

Daha Dental College

Kemasukan adalah pada bulan SEPTEMBER 2020. Namun anda sudah boleh melakukan pendaftaran mulai sekarang bersama DAULAH EDUCONSULT. Ramai pelajar yang sudah menggunakan khidmat mereka. Jalani sesi konsultasi secara percuma di pejabat mereka di Dataran Pandan Prima 2, Ampang, Kuala Lumpur.

BACA JUGA :   Makanan Khas Dari Rusia yang Enak

Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir, Poland, Rusia, Indonesia, Turki, Bangladesh dan sebagainya.  Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Farmasi, Pergigian, Gerontologi, Akaun, Kejuruteraan Pesawat, Perniagaan Antarabangsa, Teknologi Maklumat dan lain-lain.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here