Rakyat Malaysia sudah memasuki fasa keempat dalam Perintah Kawalan Pergerakan yang bermula dari 18 Mac hingga 12 Mei 2020. Umat Islam pula sudah hari kelapan menunaikan rukun Islam ketiga iaitu berpuasa pada bulan Ramadan. Kerajaan juga telah mengumumkan bahawa tidak akan terdapat walau satu bazar Ramadan yang dibenarkan untuk beroperasi. Keadaan ini sedikit sebanyak menganggu perniagaan peniaga bazar Ramadan.

Sedar akan hal ini, SAFER melalui program Home Kitchen telah mmbuka peluang kepada para peniaga kecil untuk tetap meneruskan perniagaan mereka. Namun dengan cara pemasaran yang berbeza iaitu pemasaran secara atas talian. Anda hanya perlu menyediakan pesanan yang dipesan oleh pelanggan anda melalui aplikasi SAFER FOOD MERCHANT hanya dari rumah. Seterusnya, rider atau delivery partner dari SAFER akan datang dan ambil pesanan tersebut dan hantar kepada pelanggan anda.

BACA JUGA :   Perkhidmatan Yang Selamat & Selesa Bersama Safer

Melalui platform Home Kitchen, para peniaga kecil mampu menjana pendapatan hanya dari dapur rumah anda ! Dengan cara ini selain mematuhi arahan kerajaan, sentuhan juga dapat dminimakan. Dalam masa yang sama, peniaga kecil mampu menjana pendapatan.

Anda bukan sahaja mampu menjana sepanjang bulan Ramadan, namun sepanjang masa. Waktu operasi juga adalah fleksibel dan anda boleh menentukan sendiri masa beroperasi.

Selain peniaga kecil, suri rumah yang handal memasak juga digalakkan untuk menyertai Home Kitchen ini. Selain membantu menambahkan pendapatan isi rumah, anda juga berpeluang untuk memasarkan perniagaan secara atas talian dalam skala yang besar.

Berminat untuk menambahkan pendapatan anda ? Klil link dibawah untuk lakukan pendaftaran .

BACA JUGA :   Safer Promote Vendor : Peluang Vendor Promosi Perniagaan Secara Eksklusif

http://bit.ly/dlvryfood

Untuk mendapatkan maklumat terkini, jangan lupa untuk follow platform media sosial SAFER :

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Customer service 1 :01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here