Berminat menyambung pengajian dalam bidang Perniagaan Antarabangsa di universiti luar negara. DAULAH EDUCONSULT membuka peluang ini kepada pelajar lepasan SPM/IGCSE/O-Level/Matriks/Asasi/STPM/A-level/IB/Diploma @ setaraf. Kemasukan seterusnya adalah pada bulan Septemebr 2020.

DAULAH EDUCONSULT menyediakan peluang pengajian dalam bidang Perniagaan Antarabangsa di Rusia dan Poland. Kedua-dua negara ini menyediakan universiti yang diiktiraf oleh WHO, KPT, MQA, dan JPA. Ingin tahu universiti apa yang ditawarkan? Teruskan membaca bersama Deenamik.

Saint Petersburg University (Rusia)

Merupakan universiti pertama yang ditubuhkan di Rusia ketika zaman pemerintahan Tsar Peter The Great pada tahun 1724. Universiti ini dilengkapi dengan pusat sumber yang lengkap dengan bahan rujukan. Para saintis mengalu-alukan pelbagai aktiviti dan penyelidikan yang ingin dilakukan di universiti ini.

BACA JUGA :   Tabiat Menguyah Ais - Anda Sedang Rosakkan Diri Sendiri

Vincent Pol University (Poland)

Universiti ini ditubuhkan pada tahun 2000 dan terletak di Lublin. Dilengkapi dengan fasiliti dan kemudahan yang selesa untuk kemudahan pelajar. Antaranya adalah seperti gimnasium, kolam renang, dewan kuliah, kemudahan internet dan sebagainya.

Sudah ramai pelajar dari Malaysia yang melanjutkan pengajian ke negara Poland dan Rusia. Islam juga sudah lama bertapak di kedua-dua negara tersebut. Buktinya, penerimaan masyarakat dengan menyediakan makanan halal dan juga pembinaan masjid-masjid untuk Muslim beribadah.

Berminat? Jalani sesi konsultasi bersama konsultan terbaik dari DAULAH EDUCONSULT. Bina masa depan anda bersama DAULAH EDUCONSULT.

Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir, Poland, Rusia, Indonesia, Turki, Bangladesh dan sebagainya.  Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Farmasi, Pergigian, Gerontologi, Akaun, Kejuruteraan Pesawat, Perniagaan Antarabangsa, Teknologi Maklumat dan lain-lain.

BACA JUGA :   Tawaran Belajar Pengajian Islam di Universiti Terbaik di Indonesia

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here