Kursk State Medical University atau lebih dikenali sebagai KSMU nama ringkasnya ditubuhkan sekitar tahun 1935 terkenal dengan universiti perubatan. Telah melatih lebih 1000 doktor perubatan, pergigian dan ahli farmasi.

KSMU berada di ranking antara 10 buah universiti perubatan terbaik di Rusia. Malah, KSMU ini adalah merupakan universiti pertama yang menawarkan program latihan perubatan dalam bahasa Inggeris. Universiti ini menjadi sebutan dalam kalangan para pelajar di serata dunia.

Program yang ditawarkan di KSMU ini ialah program Perubatan dan Pra-perubatan. Anda boleh mendaftar dengan Daulah Educonsult untuk mengikuti pengajian di KSMU ini. Kemasukan adalah pada bulan Jun & September.

Antara kelebihan anda mengikuti pengajian di KSMU ini ialah yuran pengajian sangat berpatutan berbanding dengan universiti lain. Selain itu, kos sara hidup pelajar juga tidak tinggi dan sesuai. Kursk adalah sebuah bandar yang membangun dan terdapat juga kemudahan lain seperti pusat membeli-belah. Makanan halal juga mudah dan senang untuk diperolehi disini.

BACA JUGA :   Negara Di Asia Yang Mewajibkan Latihan Ketenteraan

Universiti ini mendapat pengiktirafan daripada JPA, MQA, MMC dan WHO. Jadi anda tidak perlu risau dengan pengiktirafan. Jom daftar dengan Daulah Educonsult dan ikuti pengajian di universiti terbaik luar negara !

Sebarang pertanyaan lanjut, sila hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here