Kebanyakan rakyat Malaysia hari ini menjalankan pelbagai jenis bisnes bagi menampung kehidupan seharian, tidak kurang juga sememangnya minat mendalam. Ada juga yang bercita-cita untuk menjadi seorang ahli perniagaan yang berjaya, minat dari kecil dan sebagainya.

Jika diperhatikan, kebanyakan pengguna media sosial pada hari ini menjalankan bisnes online. Tidak kiralah bisnes apa sekalipun, ia sememangnya mudah untuk penjual dan pembeli kerana ianya dilakukan secara dalam talian. Ia bertambah mudah apabila dibantu oleh runner untuk mengambil dan menghantar barang.

Bisnes makanan juga antara yang popular sekarang iaitu pada musim PKP ini kerana ramai orang mempunyai masa terluang untuk menjana pendapatan. Jika anda ingin meluaskan pasaran makanan anda, jom daftar dengan SAFER Food sekarang dan nikmati keistimewaan.

BACA JUGA :   Nikmati Pelbagai Servis Dalam Aplikasi SAFER di Telefon Pintar Anda

SAFER Food ialah sebuah aplikasi yang membantu para peniaga kecil, surirumah dan sebagainya untuk mengiklankan bisnes makanan mereka. Tanpa mengira apa jenis makanan yang dijual, samada kuih, lauk dan sebagainya anda boleh mendaftar.

Jangan lepaskan peluang ini ! Inilah masanya untuk anda meluaskan bisnes dan menjana pendapatan samada sampingan ataupun tetap. Jika anda berminat, anda boleh mendaftar menerusi link berikut:

http://tinyurl.com/ycarzudz

Masa untuk anda beroperasi adalah fleksibel dan ianya bergantung kepada anda. Malah, anda juga akan dibantu oleh rider yang akan menghantar makanan terus kepada pelanggan. Senangnya !

Sebarang pertanyaan lanjut, silat hubungi

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

BACA JUGA :   Makanan Popular di Indonesia

Atau layari media sosial & website SAFER:

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here