Ketiadaan bazar Ramadan kali ini benar-benar terasa tidak kiralah samada peniaga mahupun pembeli. Ini kerana ia sudah menjadi kebiasaan buat para pembeli berkunjung ke bazar Ramadan setiap kali bulan puasa.

Masih belum terlambat jika anda seorang peniaga yang ingin meluaskan bisnes makanan anda serta meluaskan skop pelanggan anda. Walaupun bulan Ramadan hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi, anda masih boleh mendaftar dengan SAFER Food untuk pasarkan bisnes anda dengan lebih meluas.

SAFER Food adalah sebuah aplikasi dalam dalam talian atau online yang membantu para peniaga kecil dan surirumah pasarkan perniagaan. Peluang ini terbuka khusus kepada surirumah, peniaga kecil yang menjalankan bisnes makanan tidak mengira apa jenis makanan sekalipun.

BACA JUGA :   Luaskan Pasaran Makanan Anda dengan SAFER Food

Di platform inilah peluang untuk anda mencari pelanggan secara online. Malah, anda akan dibantu oleh rider yang akan mengambil makanan dan menghantarnya terus kepada pelanggan. Senangnya ! Tidak perlu keluar untuk menghantarnya kepada pelanggan. Disini juga anda dapat menjimatkan masa anda.

Setakat ini SAFER Food hanya memfokuskan kawasan sekitar Kuala Lumpur dan Selangor dan ianya bakal diperluaskan lagi kelak. Aplikasi ini tidak hanya di bulan Ramadan sahaja. Ianya akan diteruskan ke bulan-bulan seterusnya. Tambahan lagi, ia juga memudahkan para pelanggan yang tidak perlu lagi risau mahu masak apa.

Hanya tempah sahaja makanan atau juadah apa yang anda inginkan melalui aplikasi SAFER Food ini. Jika anda berminat untuk memasarkan bisnes makanan serta meluaskan skop pelanggan anda, anda boleh membuat pendaftaran di link berikut dan pilih ‘Restaurant’:

BACA JUGA :   Pesan Makanan Tengah Hari Anda Menerusi Safer Food.

http://tinyurl.com/ycarzudz

Jika anda ingin bertanya lanjut, sila hubungi:

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Atau layari website dan media sosial SAFER

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here