Ibarat cendawan tumbuh selepas hujan, itulah kata-kata yang boleh diungkapkan untuk kemudahan yang disediakan dalam talian pada masa kini. Segalanya dihujung jari dan anda tidak perlu bergerak jauh untuk mendapatkan sesuatu yang anda inginkan.

Pelbagai aplikasi baru diperkenalkan untuk memudahkan rakyat Malaysia. Tidak kurang juga ada yang palsu dan menyamar untuk mendapatkan wang, maklumat peribadi dan sebagainya. Terdapat aplikasi yang menyediakan servis, kaunseling, maklumat dan sebagainya.

SAFER juga adalah merupakan sebuah aplikasi baru yang menyediakan pelbagai jenis servis yang memudahkan anda. Anda hanya perlu memuat turunnya menerusi App Store dan Google Playstore di telefon pintar anda dan nikmati servis yang disediakan oleh SAFER.

BACA JUGA :   Dapatkan Advance Dulu Lah! Sambil Guna Perkhidmatan SAFER FOOD!

Antara servis yang ditawarkan oleh SAFER ialah:-

  • SAFER Delivery
  • SAFER Food
  • SAFER Ride
  • SAFER Swift

Jika anda ingin menghantar parcel, anda boleh menggunakan SAFER Delivery. Servis yang cepat dan djamin selamat sampai depan pintu. Untuk pengguna, anda boleh mendaftar di link berikut:

Jika anda ingin menempah e-hailing, anda boleh menggunakan SAFER Ride. Pemandu wanita juga ada di SAFER Ride ini. Keselamatan dan nyawa anda diutamakan di SAFER Ride.

Sekiranya anda ingin menempah makanan dalam talian, anda boleh menggunakan SAFER Food. Di platform ini, pelbagai jenis makanan yang anda boleh pilih dan ianya akan dihantar oleh rider penghantar makanan terus kepada anda.

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Aktif & Pasif Secara Serentak Sebagai Rider Safer

Jika anda ingin mendaftar sebagai pengguna, anda boleh mendaftar di link berikut dan nikmati servis yang disediakan oleh SAFER.

http://tinyurl.com/ycarzudz

Jangan lupa untuk layari website & media sosial SAFER

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here