Inginkan pendapatan sampingan sebagai pemandu dan penghantar makanan? Inginkan pekerjaan secara sambilan atau sepenuh masa dan nikmati pendapatan melebihi RM5,000 sebulan? Daftar bersama SAFER.

SAFER adalah sebuah syarikat yang menawarkan perkhidmatan menghantar makanan, barangan dan penumpang. Bersama SAFER anda mampu menjana pendapatan aktif sehingga RM5,000 atau lebih dalam masa sebulan. Tambahan anda juga bakal menikmati pendapatan pasif sehingga RM5,000 sebulan secara berterusan. Menarik bukan? Jom daftar bersama SAFER dan nikmati pendapatan lumayan!

Bagaimana cara untuk mendaftar bersama SAFER sebagai rider dan driver? Anda hanya perlukan kenderaan seperti kereta dan motorsikal sahaja untuk melibatkan diri dalam pekerjaan ini. Masa bekerja adalah flesibel.

BACA JUGA :   Nikmati Pendapatan Aktif & Pasif Sebagai Rakan Penghantar Safer

Daftar sebagai rider di http://tinyurl.com/ycarzudz dan klik butang PROVIDER .

Driver wanita juga digalakkan untuk melakukan pendaftaran bersama SAFER. Hal ini secara tidak langsung mampu membantu menambahkan pendapatan isi rumah. Daftar sebagai driver di link http://tinyurl.com/ycarzudz dan klik butang PROVIDER.  

Selain menjadi driver, golongan suri rumah juga digalakkan untuk mendaftar bersama Home Kitchen. Melalui Home Kitchen anda mampu memasarkan dan mempromosikan perniagaan anda seperti makanan dan minuman hanya dihasilkan dari dapur rumah anda sendiri! Rider SAFER akan datang untuk mengambil pesanan tersebut dan menghantar di depan pintu rumah pelanggan anda.

Bazar Ramadan sudah dilarang untuk beroperasi seperti kebiasaan. Oleh itu, rebutlah peluang ini dan jana pendapatan tambahan sepanjang bulan Ramadan ini dan bulan-bulan hadapan secara berterusan hanya dengan SAFER.

BACA JUGA :   Sertai Safer Sebagai Rakan Penghantar, Waktu Bekerja Sangat Fleksibel

Daftar sebagai Home Kitchen di link http://tinyurl.com/ycarzudz dan klik butang RESTAURANT.  

Untuk dapatkan maklumat lanjut, sila layari platform media sosial SAFER :

No fon : Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here