Anda menjalankan bisnes atau menjual makanan? Anda menjual karipap pusing? Anda meniaga juadah berbuka puasa? Jom promosikan bisnes makanan anda di SAFER Food !

SAFER Food adalah sebuah aplikasi dalam talian atau online yang membantu para peniaga dan mereka yang menjalankan bisnes makanan dengan mempromosikan disini. Tanpa mengira juadah atau apa jua jenis makanan yang anda jual samada barat, timur, utara dan sebagainya. Anda sangat digalakkan untuk mendaftar dengan SAFER Food ini.

Waktu untuk anda beroperasi dalam SAFER Food ini adalah fleksibel. Ianya juga bergantung kepada anda untuk membuka tempahan sebanyak mana dan sebagainya. Malah, anda akan dibantu oleh rider iaitu penghantar makanan yang akan mengambil tempahan dan dihantar terus kepada pelanggan.

BACA JUGA :   Iklankan Produk Makanan Anda Melalui Platform SAFER Food Merchant

Jadi anda tidak risau untuk mencari tapak perniagaan, mencari pelanggan dan sebagainya. Di SAFER Food ini anda dapat meluaskan lagi pasaran bisnes makanan anda. Tambahan lagi, ia juga dapat dijadikan sebagai sumber pendapatan tambahan.

Anda tidak perlu memikirkan lagi tentang bazar Ramadan dan sebagainya. Hanya beli online dan sedia untuk berbuka !

Peluang ini juga terbuka kepada anda yang berminat untuk menjalankan perniagaan makanan kecil-kecilan atau secara suka-suka. Jom promosikan bisnes makanan anda dengan SAFER Food Merchant !

Pendaftaran boleh dibuat disini dan pilih ‘Restaurant‘ :

http://tinyurl.com/ycarzudz

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

BACA JUGA :   Syarat - Syarat Menjadi Rakan Pemandu Dan Penghantar Safer.

Atau layari website & media sosial SAFER:

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here