Golongan wanita zaman kini juga mampu menjana pendapatan untuk menampung keluarga. Adakah tahun 2020 merupakan tahun yang sukar bagi anda? SAFER yang merupakan syarikat e-hailing menawarkan pekerjaan kepada para wanita di luar sana yang berminat untuk menjadi pemandu SAFER.

Jangan lepaskan peluang untuk nikmati pendapatan aktif dan pasir secara lumayan bersama SAFER. Anda berpeluang nikmati pendapatan aktif sehingga RM5,000 atau lebih dan pendapatan pasif sehingga RM5,000 secara berterusan bersama SAFER.

Syarat asas untuk menjadi pemandu SAFER adalah anda perlu mempunyai kenderaan sama ada motor atau kereta. Terlebih dahulu, mungkin ramai yang masih samar dengan perkhidmatan yang ditawarkan oleh SAFER. SAFER adalah sebuah syarikat yang beroperasi di Kuala Lumpur dan menawarkan penghantaran penumpang, makanan dan juga barangan.

BACA JUGA :   Gandakan Nilai eWallet Safer Sambil Jana Pendapatan Pasif

Dengan adanya pemandu wanita, penumpang wanita boleh memilih untuk menaiki kenderaan yang dipandu oleh pemandu wanita. Dengan ini, penumpang wanita akan merasa lebih terjamin keselamatannya. Hal ini tidak bermakna penumpang wanita tidak mempercayai pemandu yang berlainan jantina, namun mereka pastinya akan berasa lebih selesa dengan pemadu dari kaum sejenis.

Untuk menjadi pemandu SAFER, anda perlu mendaftar terlebih dahulu sebagai pemandu SAFER. Untuk mendaftar, sila klik pautan di bawah dan pergi ke butang PROVIDER.

http://tinyurl.com/ycarzudz

Untuk lebih memahami cara bagaimana untuk mendaftar sebagai pemandu SAFER, tonton video di bawah :

Selepas mendaftar, anda akan memperoleh satu referral code. Referral code itu boleh digunakan untuk mendaftar user atau driver yang lain. Sekiranya mereka mendaftar dengan menggunakan referral code anda, anda akan memperoleh sebanyak 1% dan itu adalah pendapatan pasif.

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Aktif & Pasif Secara Serentak Sebagai Rider Safer

Ingin tahu pula bagaimana untuk mendapatkan income pasif secara berterusan? Tonton video di bawah untuk lebih faham :

Berminat untuk jana pendapatan lumayan secara berterusan bersama SAFER? Jangan lupa untuk mendaftar segera !

https://www.safer.my/  ➡️  http://tinyurl.com/ycarzudz

No fon : Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

  • Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here