Program asasi adalah program yang perlu diambil sebelum anda melangkah untuk ke Ijazah Sarjana Muda. Asasi ini ada ditawarkan di universiti tempatan dan juga universiti luar negara.

Malah, ianya juga ditawarkan di institusi pengajian tinggi awam mahupun swasta. Ianya bergantung kepada anda untuk memilihnya dimana. Jika di universiti luar negara, Daulah Educonsult menawarkan anda program asasi perubatan ini di Kursk State Medical University iaitu di Rusia.

Kursk State Medical University ini adalah antara 10 universiti perubatan yang terbaik di Rusia. Ianya juga adalah antara universiti pertama di Rusia yang menawarkan program latihan perubatan dalam bahasa Inggeris.

Anda boleh mengambil program asasi perubatan di KSMU ini selama setahun dan meneruskan pengajian dalam bidang perubatan. Kemasukan adalah pada Jun & September 2020. Anda boleh membuat pendaftaran pada bila-bila masa sahaja.

BACA JUGA :   Tawaran ke Universiti Sumatera Utara

Universiti yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult ini diiktiraf oleh WHO, GMC dan lembaga perubatan antarabangsa lain. Ia adalah salah satu universiti perubatan yang terbesar di Eropah dan Rusia.

Selain daripada bidang perubatan, bidang gerontologi juga ditawarkan di KSMU ini. Bidang gerontologi adalah sebuah bidang khusus untuk penjagaan orang tua atau nama lainnya ialah Kerja Sosial.

Pelbagai kemudahan asas disediakan untuk para pelajar seperti hostel, cafeteria, kemudahan rekreasi dan banyak lagi. Terletak di Bandar Kursk menjadikan ianya mudah diakses oleh para pelajar jika ingin keluar. Malah, bandar ini juga dihuni oleh penduduka yang sangat mesra dan tempatnya yang sangat meriah.

Jom daftar sekarang untuk pengajian Asasi Perubatan, Perubatan dan bidang Gerontologi di Kursk State Medical University, Rusia dengan Daulah Educonsult !

BACA JUGA :   Lanjutkan Pengajian Ke Bangladesh Menerusi Daulah Educonsult.

Selain itu, terdapat juga pilihan universiti lain yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult di Rusia.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here