Ingin jana pendapatan tambahan melalui perniagaan anda? Pasarkan perniagaan anda secara atas talian (online) bersama SAFER! SAFER memperkenalkan program terbaru iaitu Home Kitchen yang membolehkan anda mempromosi dan memasarkan perniagaan hanya bermula dari dapur rumah anda!

HOME KITCHEN menyediakan peluang kepada peniaga kecil dan suri rumah yang mampu menyediakan makanan yang dipesan oleh pelanggan sepanjang bulan Ramadan ini. Bukan sahaja pada bulan Ramadan, malah bulan-bulan seterusnya. Kerajaan telah mengumumkan bahawa tidak akan terdapat bazar Ramadan yang beroperasi. Oleh itu, peniaga kecil yang berniaga di bazar Ramadan menghadapi kesukaran untuk memperdagangkan perniagaan mereka.

Disebabkan itu, SAFER menyeru anda untuk menyertai HOME KITCHEN agar anda mampu untuk meneruskan perniagaan namun dengan cara yang sedikit berbeza. Melalui HOME KITCHEN, pelanggan akan membuat pesanan di aplikasi SAFER dan anda akan menerima pesanan. Selepas menerima pesanan, pesanan akan disiapkan. Selepas itu, rider dari SAFER akan datang dan menghantar pesanan tersebut kepada pelanggan yang membuat psanan tadi.

BACA JUGA :   Lesen PSV & EPV Perlu Ada Untuk Daftar Sebagai SAFER DRIVER

Peniaga yang menyertai HOME KITCHEN akan menikmati waktu operasi yang fleksibel. Anda yang tentukan sendiri waktu bekerja anda. Tambahan, ini adalah peluang terbaik untuk suri rumah mendapatkan pendapatan tambahan.

Kerjaya sebagai suri rumah tidak semua orang mampu tangani. Oleh itu, dengan waktu kerja yang flesibel, anda mampu menyusun jadual seharian. Anda juga tidak perlu keluar untuk menghantar pesanan. Hanya perlu tunggu rider SAFER datang dan anda boleh menyelesaikan pesanan yang seterusnya.

Berminat? Daftar segera sebagai HOME KITCHEN . Klik pautan di bawah untuk lakukan pendaftaran. Klik di butang RESTAURANT untuk mendaftarkan perniagaan anda.

https://www.safer.my/ http://tinyurl.com/ycarzudz

BACA JUGA :   Promosikan Perniagaan Makanan Anda Secara Online.

No fon : Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here