SAFER Food adalah sebuah aplikasi online yang mengumpul peniaga-peniaga untuk pasarkan perniagaan makanan. Di platform ini, pelbagai jenis juadah, makanan samada berat ataupun ringan dijual.

Jika anda ingin meluaskan pasaran bisnes makanan anda, anda boleh mendaftar di SAFER Food ini dan nikmati pelbagai keistimewaan. Antara kelebihan anda mendaftar dengan SAFER Food ini, anda tidak perlu lagi memikirkan untuk menghantar makanan kepada pelanggan. Ini kerana anda dibantu oleh rider yang akan mengambil dan menghantarnya terus kepada pelanggan.

Masa anda sudah jimat dan anda hanya perlu menyediakan sahaja. Selain itu, anda tidak perlu keluar rumah untuk mencari tapak perniagaan dan sebagainya. Tambah lagi apabila musim COVID-19 ini.

BACA JUGA :   Pasarkan Produk Makanan Anda Secara Atas Talian!
Waktu Operasi

Masa untuk anda beroperasi dan jumlah tempahan adalah fleksibel dan bergantung kepada anda. Ia amat menyenangkan dan memudahkan anda. Jangan lepaskan peluang ini untuk anda pasarkan bisnes makanan anda secara online menerusi aplikasi SAFER Food.

Pendaftaran boleh dilakukan di link berikut:

http://tinyurl.com/ycarzudz

Selain memudahkan peniaga-peniaga, ianya juga turut memudahkan pelanggan kerana hanya menempah menerusi aplikasi. Tidak perlu keluar rumah ke kedai dan sebagainya untuk membeli.

Jika anda berminat untuk menjadi rider dengan SAFER Food, anda juga dialu-alukan untuk mendaftar di link berikut:

http://tinyurl.com/ycarzudz

Sebarang pertanyaan lanjut, sila hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

BACA JUGA :   Safer Tawar 10 Ribu Peluang Pekerjaan Bagi Driver & Rider

atau lawati website & media sosial SAFER

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here