SAFER Food sebuah aplikasi online yang membantu para peniaga dan surirumah memasarkan bisnes makanan. Tidak mengira juadah dan jenis makanan yang dijual, anda boleh mendaftar dan pasarkan bisnes makanan anda di SAFER Food ini.

Inilah masa dan peluang untuk anda promosikan bisnes makanan anda dalam talian. Seiring dengan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dilaksanakan oleh kerajaan sekarang. Ia tidak membenarkan para peniaga berniaga di bazar Ramadan dan sebagainya.

Ada yang masih meniaga tetapi dengan syarat mematuhi langkah-langkah yang telah ditetapkan seperti mengamalkan penjarakan sosial. Jadi SAFER Food membantu para peniaga dan golongan surirumah yang menjalankan bisnes makanan pada bulan Ramadan dan seterusnya ini dengan meluaskan pasaran anda secara online.

BACA JUGA :   Tingkatkan Hasil Perniagaan Makanan Anda Di Safer Food.

Waktu operasi adalah fleksibel dan tidak terhad. Walaupun anda hanya menjual kuih-muih, anda juga digalakkan untuk mendaftar dengan SAFER Food ini. Dengan ini secara tidak langsung, ia dapat membantu golongan surirumah untuk menambah pendapatan harian.

Jika anda berminat, jom daftar sekarang di pautan berikut dan pilih ‘Restaurant’

http://tinyurl.com/ycarzudz

Selain itu, jika anda mempunyai motorsikal dan berminat untuk menjadi rider yang menghantar makanan, anda juga boleh mendaftar dengan SAFER Food ini.

http://tinyurl.com/ycarzudz

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan lanjut, anda boleh menghubungi

Talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Atau layari website dan media sosial SAFER:

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here