Anda gemar membuat pesanan makanan secara atas talian. Ditambah dengan tempoh PKPB ini, kebanyakan restoran sudah mula beroperasi namun perlu mematuhi SOP yang ditetapkan oleh kerajaan Malaysia. Lakukan pesanan secara atas talian dengan hanya satu klik adalah sangat mudah dan pantas. Anda juga tidak perlu keluar rumah untuk beratur dan risikokan keselamatan anda.

Deenamik ingin cadangkan satu aplikasi pesanan makanan secara atas talian iaitu Safer Food. Safer Food adalah platform atas talian yang digunakan untuk membuat pesanan makanan. Langkah pertama yang anda perlu lakukan adalah dengan mendaftar sebagai user terlebih dahulu. Seterusnya, anda sudah boleh membuat pesanan makanan. Anda hanya perlu klik di Safer Food dan buat pesanan makanan anda.

Klik http://tinyurl.com/ycarzudz untuk lakukan pendaftaran sebagai user terlebih dahulu. Tonton video di bawah untuk mengetahui dengan lebih lanjut cara untuk mendaftar sebagai user.

Safer menyediakan 3 alternatif berbeza untuk membuat pesanan makanan secara atas talian di Safer Food. Namun, kesemua alternatif ini adalah mudah dan tidak terlalu sukar.

BACA JUGA :   Ayuh Cashless Bersama Safer

Buat Pesanan Seperti Biasa di Aplikasi Safer Food

  • Anda boleh membuat pesanan seperti biasa di Safer Food. Klik restoran pilihan anda dan makanan yang anda mahukan. Terdapat dua kaedah pembayaran iaitu secara cash on delivery dan juga secara online banking. Safer Delivery Partner akan menhantar makanan anda.

Buat Pesanan Di Restoran Pilihan Anda Melalui Aplikasi Safer Delivery

  • Anda boleh membuat pesanan terlebih dahulu di restoran pilihan anda. Caranya adalah anda hanya perlu memaklumkan kepada restoran pilihan anda bahawa pesanan makanan anda akan diambil oleh Delivery Parner Safer. Pembayaran juga adalah melalui cash on delivery atau online banking.

Buat Pesanan Secara Terus Melalui Aplikasi Safer Delivery 

  • Alternatif ketiga ini mempunyai sedikit persamaan dengan alternatif kedua. Namun, alternatif ketiga ini adalah anda perlu membuat pesanan secara terus melalui delivery partner di aplikasi safer delivery. Melalui ini, anda berurusan secara langsung dengan delivery partner untuk membuat pesanan.
  • Anda hanya perlu klik Safer Delivery dan seterusnya klik Food Parcel untuk membuat pesanan. Safer Delivery Partner  akan pergi ke restoran pilihan anda dan membuat pesanan seterusnya menghantar pesanan tersebut kepada anda.
BACA JUGA :   Muat Turun Aplikasi Safer Dan Pesan Makanan Secara Online.

Melalui pesanan makanan di Safer Food, anda sudah tidak perlu bersesak menempuh kesesakan lalu lintas, beratur panjang dan juga menunggu giliran. Biar Safer Delivery Partner  yang uruskan pesanan anda.

Jangan lupa ikuti platform media sosial Safer untuk mengetahui maklumat dan info terkini dari mereka.

No fon : Hubungi talian hotline 01120586389 untuk info pantas atau boleh ke talian

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here