Meniaga adalah kebanyakannya menjadi punca pendapatan pada masa kini. Walaupun ianya berisiko besar dengan menghadapi pelbagai kerenah pelanggan, kerugian dan sebagainya, hanya peniaga yang berani mengambil risiko sahaja bertahan.

Walaupun hanya menjalankan perniagaan dari rumah seperti surirumah mengambil tempahan makanan dan sebagainya, ianya juga dikenali berniaga. Apatah lagi mereka yang menjalankan perniagaan secara kecil-kecilan di tepi rumah, jalan dan lain-lain.

Jika anda berminat untuk pasarkan perniagaan makanan anda secara dalam talian, anda boleh pasarkan di platform SAFER Food Merchant. SAFER Food ini ialah sebuah aplikasi dalam talian milik SAFER Group. Aplikasi ini mengumpulkan pelbagai jenis makanan untuk kemudahan para pelanggan membeli.

BACA JUGA :   Nikmati Servis e-hailing Terbaik Di Aplikasi Safer

Tidak kiralah anda berniaga apa jenis makanan sekalipun, seperti pencuci mulut, makanan berat, makanan barat dan sebagainya. Anda dialu-alukan untuk mendaftar di platform ini dan pasarkan makanan anda. Waktu operasi juga adalah fleksibel dan mengikut kemahuan anda untuk mengambil tempahan.

Sistem ini dibantu oleh rider yang mengambil tempahan dan menghantarnya terus kepada pelanggan. Jadi anda tidak pelru memikirkan bagaimana untuk menghantarnya kepada pelanggan.

Selain surirumah, peluang ini juga terbuka kepada semua peniaga yang menjalankan perniagaan makanan, restoran dan lain-lain. Malah, jika anda berminat untuk menjadi rider, penghantar makanan, anda juga boleh mendaftar dengan SAFER.

Pendaftaran boleh di buat di:

http://tinyurl.com/ycarzudz

Sebarang pertanyaan lanjut, sila hubungi:

BACA JUGA :   Tips Mengamalkan Pemakanan Sihat

Talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Atau layari website dan media sosial:

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here