Bidang perubatan adalah bidang yang diminati ramai terutamanya buat para pelajar yang ingin sambung pengajian. Kebiasaannya negara-negara luar yang menjadi destinasi untuk para pelajar memilih tempat untuk melanjutkan pengajian.

Rusia adalah antara negara yang terkenal dengan universiti perubatan yang terbaik. Selain daripada bidang perubatan, bidang lain juga ditawarkan di negara Rusia ini. Antara bidang yang menjadi tawaran ialah pengurusan perniagaan antarabangsa, gerontologi dan penerbangan awam. 

Jom sambung belajar di Rusia dengan Daulah Educonsult ! Sebuah agensi konsultasi pendidikan yang menjadi pilihan ramai. Daulah Educonsult juga membantu dan menguruskan para pelajar yang ingin melanjutkan pengajian ke universiti luar negara.

Antara universiti yang ditawarkan di Rusia ini ialah:

  • Kursk State Medical Universiti
  • Saint Petersburg University
  • Privolzhsky Research Medical University
  • Volgograd State Medical University
  • I.M Sechenov First Moscow State Medical University
  • Moscow Aviation Institute
BACA JUGA :   Tawaran Kemasukan Ke Universiti Di Bangladesh Sesi 2021.

Kemasukan ke universiti-universiti di Rusia ini adalah pada bulan Jun & September 2020. Terbuka kepada semua SPM / IGCSE / O & A Level / IB / STPM / Matriks / Asasi / Diploma @ Setaraf boleh memohon.

Untuk lepasan Asasi, Matrikulasi, STPM, Diploma @ Setaraf, CGPA mestilah 3.00 dan ke atas untuk permohonan. Jika bawah daripada itu, anda boleh menghubungi Daulah Educonsult untuk bantuan lanjut.

Jika anda memerlukan khidmat nasihat, konsult Daulah Educonsult sedia membantu anda. Tiada sebarang cas tambahan atau cas sesi konsultasi dikenakan. Jom lunaskan impian anda untuk ke universiti luar negara dengan Daulah Educonsult.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here