Safer sedang mengadakan contest yang diadakan sepanjang bulan Jun ini yang terbuka kepada USER Safer sahaja. Sertai contest yang diadakan dan anda berpeluang untuk menangi hadiah bernilai RM250.00! Namun sebelum itu, sudahkah anda mendaftar sebagai USER Safer?  Jom Deenamik tunjukkan caranya.

Cara Daftar Sebagai User Safer : Klik link ini ? http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Tonton video di bawah untuk lakukan pendaftaran :

Selepas melakukan pendaftaran, anda sudah boleh menggunakan pelbagai perkhidmatan yang ditawarkan oleh Safer. Antaranya ialah Safer Ride, Safer Swift, Safer Food dan juga Safer Delivery.

Kembali semula kepada contest yang sedang dijalankan oleh Safer. Contest tersebut diadakan sepanjang bulan Jun ini. Hadiah yang bakal dimenangi ialah satu set BOYA By AP-1 bernilai RM250!

Syarat Penyertaan :

  1. Muat turun aplikasi Safer di Google Play Store atau di App Store. Anda hanya perlu taip Safer sahaja. Bagi memudahkan anda, anda hanya perlu klik link ini http://tinyurl.com/y8kzvbeq untuk daftar sebagai USER Safer.
  2. Share referral code anda dan cari seramai mungkin ahli untuk mendaftar dengan menggunakan referral code anda.
  3. Belanjakan minimum RM30.00 dalam satu atau dua resit dengan menggunakan aplikasi Safer. Anda dibenarkan menggunakan kesemua perkhidmatan yang ditawarkan di aplikasi Safer.
BACA JUGA :   Promosikan Makanan Anda Sebagai Safer Food Merchant Di Safer Food

Setelah melengkapkan kesemua syarat di atas, anda perlu mengisi maklumat dan juga sertakan resit anda di borang di bawah :

https://bit.ly/saferjune2020

Anda berpeluang untuk memenangi satu set BOYA By AP-1 bernilai RM250! Ianya merupakan sebuah alat pendengar wireless yang sangat muah untuk digunakan. Bukan sahaja boleh digunakan untuk mendengar muzik dan lain-lain, anda juga boleh menjawab panggilan juga!

Tambahan, ianya juga didatangkan dengan wireless. Anda hanya perlu cas sahaja dan tidak perlu serabut dengan wayar untuk menggunakannya.

Cepat, jangan lepaskan peluang ini. Anda bukan sahaja bakal memenangi set BOYA By AP-1. Anda juga bakal mendapat pendapatan pasif secara berterusan sepanjang hayat bersama Safer.

BACA JUGA :   Safer Food Merchant Buka Pendaftaran 5000 Vendor terawal!

Pendapatan pasif ini anda akan nikmati ketika setiap kali mereka yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda menggunakan perkhidmatan Safer. Tunggu apa lagi, cari dan daftarkan sebanyak mungkin referral di bawah anda.

Untuk dapatkan info dan maklumt terkini dari Safer, ikut platform media sosial Safer di :

No fon : Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here