Safer kini buka peluang golongan wanita untuk jana pendapatan dengan menjadi sebahagian dari komuniti Safer sebagai pemandu wanita. Siapa kata golongan wanita tidak mampu bekerja dalam bidang yang dimonopoli oleh golongan lelaki. Sebagai contoh, sektor penerbangan kini melibatkan golongan wanita dalam industri tersebut.

Golongan wanita yang mendaftar sebagai pemandu Safer bakal menikmati pendapatan aktif dan pasif yang boleh dijana dalam masa yang sama. Menarik bukan? Sebelum itu, daftar dahulu sebagai pemandu Safer. Anda hanya perlu klik link di bawah :

??http://tinyurl.com/ycetm3vh??

Selepas melakukan pendaftaran sebagai pemandu Safer, anda perlu muat turun aplikasi Safer Driver secara percuma di Google Play Storeย  dan juga App Store. Anda hanya perlu taip Safer Driver sahaja. Seterusnya, lengkapkan maklumat dan dokumen yang dikehendaki.

BACA JUGA :   Isi Masa Lapang Anda dengan Menjalankan E-Hailing Bersama SAFER

Pendapatan Aktif dan Pendapatan Pasif

Safer menawarkan dua jenis pendapatan yang boleh di jana oleh pemandu mereka. Pendapatan aktif dan pasif boleh dijana dalam masa serentak sepanjang hayat. Mudah sahaja untuk jana pendapatan aktif ini. Anda hanya perlu bekerja bersama Safer, dan anda akan dibayar secara aktif.

Bagi pendapatan pasif pula, anda memerlukan referral code untuk menjana pendapatan ini. Selepas melakukan pendaftaran, anda akan menerima referral code. Referral code itu anda perlu share dan pastikan rakan atau ahli keluarga anda mendaftar dengan Safer melalui referral code anda setelah mereka tahu kelebihan dan manfaat yang bakal mereka peroleh jika mendaftar bersama Safer.

BACA JUGA :   Pasarkan Produk Makanan Anda Secara Atas Talian!

Anda akan menerima sebanyak 1% setiap kali USER yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda melakukan pembelian atau menggunakan perkhidmatan Safer. Jika anda berjaya mendaftarkan Delivery Partner atau Driver , anda akan menerima sebanyak 1% setiap kali mereka keluar bekerja untuk Safer.

Mudah sahaja sebenarnya untuk jana pendapatan ini. Anda hanya perlu tahu cara dan kaedah yang betul sahaja. Paling penting, pendaftaran adalah percuma.

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here