Anda mempunyai kereta? Ingin menjana pendapatan? Jom jana pendapatan menggunakan kenderaan anda dengan SAFER !

SAFER merupakan sebuah aplikasi yang boleh dimuat turun di telefon pintar anda dan juga sebuah syarikat yang menawarkan anda perkhidmatan atau servis. Antara servis yang ditawarkan oleh SAFER ialah:

  • SAFER Ride
  • SAFER Delivery
  • SAFER Food Merchant
  • SAFER Swift

Untuk e-hailing, ianya dikenali sebagai SAFER Ride. Bukan sahaja menawarkan penghantaran penumpang, tetapi penghantaran barang, parcel dan makanan juga ditawarkan oleh SAFER. Untuk penghantaran barang, parcel dan sebagainya dikenali sebagai SAFER Delivery. Perkhidmatan ini anda boleh menggunakan kereta dan motor.

Berikut link untuk anda mendaftar sebagai driver atau rider:

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Secara Serentak Menerusi Safer Delivery Partner & Driver.

http://tinyurl.com/ycloryte

Istimewanya sekiranya anda menjalankan perkhidmatan e-hailing bersama SAFER Ride, anda bukan sahaja boleh menjana pendapatan secara aktif. Tetapi anda juga ditawarkan untuk menjana pendapatan secara pasif. Video dibawah menunjukkan anda cara-cara untuk menjana pendapatan secara pasif.

Pendapatan pasif ini hanya diperolehi menerusi referral code sahaja. Apabila anda mendaftar, anda akan mendapat referral code dan gunakan referral code itu untuk mengajak semua kenalan anda mendaftar menggunakan referral code itu.

Dibawah adalah video yang mengajar anda cara-cara untuk anda kongsikan referral code anda.

Sekiranya anda ingin bertanya lanjut, anda boleh ke live chat SAFER. Deenamik menunjukkan anda video bagaimana untuk menggunakan live chat

BACA JUGA :   Rasai Pengalaman Menaiki Kenderaan Pelbagai Jenis Bersama Safer Ride

Jangan lupa untuk layari media sosial & website SAFER

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here